امامان جمعه استان تهران:دولت برای ایجاد وفاق ملی گام های خوبی برداشته است

تهران - ایرنا - امامان جمعه استان تهران اعلام کردند: پزشکیان رئیس جمهور کشور و دولت چهاردهم برای تحقق وفاق ملی گام های خوبی برداشته اند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران ائمه جمعه و جماعات در خطبه های این هفته نماز های جمعه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالروز رحلت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ، سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام کریم اهل بیت و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در آخرین روزهای ماه صفر ،درباره موضوعاتی از جمله توصیه های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور و کابینه دولت چهاردهم ، راهپیمایی اربعین حسینی ، بزرگداشت شهیدان رجایی وباهنر و شهدای دولت ، اقدامات در هفته دولت و افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی ، فرزند آوری و استفاده از نیروی جوان در کشور ، اقدام حزب الله لبنان در حملات گسترده به رژیم صهیونیستی و رفع مشکلات مردم منطقه از سوی دولت اظهار نظر کردند.

امام جمعه دماوند:توصیه‌های مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور و وزرای دولت راهگشاست

امامان جمعه استان تهران:دولت برای ایجاد وفاق ملی گام های خوبی برداشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: نخستین دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت چهاردهم، سه‌شنبه گذشته در هفته دولت انجام شد و توصیه‌های مقام معظم رهبری برای آقای رئیس جمهور و وزرای محترم راهگشاست .

وی افزود: اصلی ترین سفارش‌های رهبری به اعضای دولت، تاکید بر پیوست عدالت در لایحه‌ها و بخشنامه‌ها است تا حق طبقات محروم و مظلوم رعایت شود؛ در نظام اسلامی هر پیشرفتی باید همراه با عدالت باشد .

وی با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت‌های برق، گاز و آب کشور جوابگوی کارخانجات تولیدی ما نیست . دولت برای حل این مسئله وظیفه سنگینی دارد، گفت: تولید کنندگان صنعتی در شهرستان دماوند از قطعی نامنظم برق به شدت گله‌مندند؛ تنظیم جدول قطعی برق و اطلاع رسانی دقیق به کارخانه داران کار سختی نیست . منتظر اقدام شرکت توزیع برق استان تهران هستیم .

این مقام مسئول در ادامه علاج پیری زود هنگام کشور را موضوع مهم مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت چهاردهم دانست و افزود: تسهیل ازدواج و فرزندآوری، حمایت قوای سه گانه و همت جدی مسئولین را می‌طلبد؛ تامین مسکن اجاره‌ای با قیمت مناسب برای زوج‌های جوان، باید با کمک دولت و مردم انجام شود تا دلگرمی خوبی برای فرزندآوری آنها باشد .

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: فرزندآوری، جهاد بانوان ایرانی برای آینده بهتر این کشور است . نیروی انسانی جوان می‌تواند کشور را به قله‌های پیشرفت و معنویت برساند؛ تکثیر نسل از مصادیق معروف است . افزایش جمعیت برای حفظ جمهوری اسلامی ما نقش مهمی دارد .

امام جمعه دماوند در ادامه به عملیات موفق حزب الله علیه رژیم صهیونیستی در روز اربعین اشاره کرد که آتشی به لانه زنبور بود و این افتخارآفرینی را به سید حسن نصرالله تبریک می‌گوییم و ادامه داد: حزب الله امروز به یکی از قدرت‌های موشکی منطقه تبدیل شده است . مجاهدان لبنانی تاکتیک‌های خود را بر اساس تحولات میدانی تغییر می‌دهند .

امام جمعه دماوند بیان داشت: صهیونیست‌ها از ترس انتقام قطعی ایران همچنان پا در هوا مانده‌اند . ایران جبهه عبری غربی را به بازی گرفته است . سید حسن اعلام کرد هنوز پاسخ ایران و یمن مانده است او گفت شاید ما روزی به اسرائیل حمله کنیم و لبنان ضعیف نیست .

وی ادامه داد: جبهه مقاومت هر روز عرصه را بر دشمن صهیونیستی تنگ‌تر می‌کند . شکست‌های اسرائیل ناشی از طوفان الاقصی است و صهیونیست‌ها گریه‌ها در پیش دارند .

اولین حضور حجت‌الاسلام ظاهری در نماز جمعه شهر آبسرد/ تقدیر از امام جمعه سابق آبسرد

امامان جمعه استان تهران:دولت برای ایجاد وفاق ملی گام های خوبی برداشته است

حجت‌الاسلام ظاهری برای نخستین بار به عنوان امام جمعه جدید شهر آبسرد در نماز جمعه این شهر حضور یافت.

این مراسم با حضور گسترده مردم، مسئولان محلی و اعضای ستاد هیئت امنا و حوزه ۳ امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. در ابتدای این مراسم، حکم انتصاب حجت‌الاسلام ظاهری به عنوان امام جمعه جدید آبسرد توسط نماینده دفتر امام جمعه قرائت و به وی اهدا شد.

همچنین از حجت‌الاسلام میرشریفی، امام جمعه سابق، به پاس سال‌ها خدمت، تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیری به او اهدا شد.

در ادامه مراسم، نمایندگان ستاد هیئت امنا و حوزه ۳ امام حسن مجتبی (ع) نیز با اهدای هدایا و تقدیرنامه‌هایی، از خدمات حجت‌الاسلام میرشریفی در طول دوره مسئولیتش قدردانی کردند.

امام جمعه پردیس: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری و قانون اساسی است

امامان جمعه استان تهران:دولت برای ایجاد وفاق ملی گام های خوبی برداشته است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری و قانون اساسی است و دولت چهاردهم برای تحقق وفاق ملی گامهای خوبی برداشته است.

حجت الاسلام سید حسینی حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در وفاق ملی سهم‌ خواهی ممنوع است و ملاک شایسته‌سالاری متعهدانه، پایان دو قطبی سازی،گروه بندی ویارکشی و همدلی و نزدیک شدن دل ها به هم برای مسابقه خدمت است.

وی با اشاره به ویژگی های مدیرانی که وزرای منتخب می خواهند انتخاب کنند، توضیح داد: بنا به فرمایش امیرالمومنین ؛مدیران منتخب دارای صفات ، کار آزمودگی و حیا، صلاح و شایستگی، پیشکسوتی در اسلام وانقلابی گری باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد :مردمی که پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، تحول‌خواه و عدالت‌خواه هستند وانتظار مبارزه با فساد،فقر و تبعیض را از دولت‌ها دارند وگله‌مندی‌های مردم در مشکلات اقتصادی، فرهنگی، بیکاری، مسکن، سفره‌ی ضعیف و حتی خالی مردم هست که مردم توقع دارند تا دولت‌ها این مشکلات را حل بکنند. دولت با کم کردن فاصله خود با مردم اعتماد آسیب دیده ترمیم کند.

حسینی ضمن تقدیر از حضور پر شور و شعور شهروندان درپیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ادامه داد: امسال مراسم پیاده روی جامادگان اربعین با حضور مردم، مسئولان و برپایی موکب های بی شمار و خدمت رسان قابل توجه و چشمگیربود.

وی با اشاره به اقدامات دولت آیت الله رئیسی در شهرستان پردیس توضیح داد: بهره برداری از بیمارستان الغدیر، راه اندازی آنتن و ایستگاه تلوزیونی ، آرامستان، نیروگاه برق، تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر همه از برکات دولت شهید راه خدمت آیت الله رئیسی بود و احداث مترو و افزایش سرانه ورزشی؛ ساخت مسجد و مصلای نمازجمعه؛ تحویل باقیمانده مسکن مهرمطالبه جدی مردم شهرستان از دولت چهاردهم است.

حسینی بیان کرد: در عملیات «یوم‌الاربعین» حداقل ۶ پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی اسرائیل را رد کرده و با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند، اشغالگران، خود به موفقیت عملیات حزب‌الله و هدف‌گیری دقیق یگان ۸۲۰۰ در داخل این پایگاه اذعان کرده‌اند و منابع آگاه تاکید کردند که عملیات «یوم الاربعین» بدون هیچ تردیدی برای حزب‌الله علی‌رغم بایکوت کامل رژیم اشغالگر موفقیت‌آمیز بود.

فرماندار شهرستان پردیس: اصلاح پهنه محیط زیست شهرستان بعد از ۱۵ سال اجرایی شد

 فرماندار شهرستان پردیس گفت: قرار گیری شهرستان در پهنه محیط زیست مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که بعد از ۱۵ سال اصلاح شد.

محسن قضاتلو در سخنرانی خطبه های پیش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران با اشاره به گزارش عملکرد ۳ ساله توضیح داد: در حوزه برق شهرستان شاهد ناترازی هستیم ، مصرف برق شهرستان ۱۶۰ مگابات است و در حدود ۱۹ هزار مگابات کسری ناترازی داشتیم که در دولت سیزدهم ۲ هزار مگابات آن جبران شد.

وی با اشاره به راه اندازی نیروگاه پرتابل گازی برای نخستین بار در استان تهران و چهارمین نیروگاه برق در سطح کشور ، برق مستقیم وارد شهرستان پردیس خواهد شدو ناترازی موجود از بین می رود.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور بیان کرد:  برای راه اندازی بیمارستان الغدیر با دستور شهید جمهور منابع مالی تزریق شد بخشهای  تخصصی  آی. سی. یو و بانک خون  راه اندازی شده  اما هنوز با خدمات رسانی کامل بیمارستان فاصله داریم در حال حاضر از خدمات رسانی بیمارستان رضایت نداریم و باید سایر بخش ها ی تخصصی نیز به بهره برداری برسد.  

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: برگزاری ۴ انتخابات در طی ۵ ماه   واگذاری ۷ مدرسه درفازهای جدید پردیس و واگذاری ۵ مدرسه دیگر در سال تحصیلی جدید، رفع مشکل مدرسه دختران در از ۸ مسکن مهر پردیس بخشی از اقدامات انجام شده است.

امام جمعه ملارد : وجود پیامبر اکرم ص بابرکت ترین موهبت الهی در عالم است

 امام جمعه ملارد وجود نازنین پیامبر اکرم ص را بابرکت ترین موهبت الهی برای عالم عنوان کرد و گفت : تجلیل از ایشان یک تکلیف و شعار همیشگی است .

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه های این هفته ،ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت رسول مکرم اسلام ص ،امام حسن مجتبی ع و امام رضا ع ، مهم ترین هدف از رسالت را رساندن انسان به نورانیت و تذهیب نفس و شناختن حقایق عالم بیان نمود که در ادامه این هدف که همانا حفظ دین می باشد توسط ائمه اطهار ع ادامه یافت.

وی ضرورت ساختن تمدن مبتنی بر کرامت انسان ، از بین بردن نظام طاغوت و استکبار و همچنین اقامه قسط و عدل در سایه دین را یادآور شد و افزود : تقابل حق و باطل همیشه بوده و هر کدام از معصومین ع به حسب شرایط با اقداماتی مانند مبارزه مسلحانه ،مبارزه فکری و گاهی با صلح به از بین بردن باطل پرداخته اند .

امام جمعه ملارد،رضا و تسلیم شدن در برابر خدا را بالاترین مقام عبودیت دانست که انسانها با تمسک به شیوه زندگی امام رضا ع می توانند به این مرحله دست پیدا کرد .

حجت الاسلام خوبانی در ادامه راهبردهای ۱۱ گانه رهبری در دیدار با دولتمردان دولت چهاردهم را تشریح کرده و متذکر شد : امیدواریم دولت با تلاش مجدانه و ایجاد وفاق ملی بتواند برخی مشکلات اساسی مانند اقتصاد ،مسکن ،خودرو و اصلاح نظام بانکی را به سرانجام برساند .

حجت الاسلام خوبانی شکست مذاکرات دوحه و قاهره را نیز نتیجه خودداری صهیونیست ها از مواضع قبلی و اشغال ظالمانه برخی مناطق ذکر کرد که با این کار بی شک کابینه نتانیاهو سقوط خواهد کرد .

همچنین فرماندار شهرستان ملارد ، خدمات ارزشمند دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی را یک سنگ بنا برای توسعه و آبادانی آینده کشور برشمرد که این اقدامات زیرساختی با تشکیل دولت وفاق ملی ادامه خواهد داشت .

 امین اسدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ملارد اهداف دولت وفاق ملی پزشکیان رئیس جمهور کشورمان را مطابق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و گفت : همه تکلیف داریم که در ادامه مسیر دولت سیزدهم کمک کنیم تا این اهداف محقق گردد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهدای خدمت به ویژه شهیدان رجایی ‌،باهنر و آیت الله رئیسی ، از هفته دولت بعنوان فرصت مناسب برای تبیین خدمات دولت در سطح کشور و شهرستان ملارد یاد کرد و به تشریح برخی از این خدمات پرداخت.

اسدی در ادامه اضافه کرد : در حوزه های اقتصادی ،رفاهی ،خدماتی ،علمی و تحقیقاتی ،کارهای شایسته و بی نظیری در دولت سیزدهم انجام شده که سمت و سوی آنها برای طبقه محروم و کم برخوردار بوده است . بهره برداری از ۱۵ آموزشگاه با ۲۴۲ کلاس ،ایجاد اشتعال برای ۶۰۰ نفر ، حفر ۳۲ حلقه چاه و جمع آوری نزدیک به هزار انشعاب غیرمجاز ،افتتاح ۳۲ طرح و پروژه در هفته دولت امسال و برگزاری چهار انتخابات در مدت چهار ماه بخشی از این اقدامات در سطح شهرستان ملارد بود که فرماندار در صحبت های خود به آنها اشاره نمود .

 فرماندار شهریار : افتتاح ۶۴ پروژه با اعتبار ۳۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۰۰۰ نفر در شهرستان شهریار

علیرضا فاتحی نژاد  پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والا مقام این هفته به ویژه شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی گفت: با اقدامات بسیار خوب استاندار تهران پروژه‌های بزرگی در مجموعه استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که در شهرستان شهریار نیز دستگاه‌های خدمات رسان در طول سال نسبت به خدمتگزاری به مردم اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: لذا بخش‌های مختلفی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در طول سال به بهره‌برداری می‌رسند اما در هفته دولت نیز به صورت ویژه‌تری شاهد افتتاح و اتمام پروژه‌های مختلف عمرانی هستیم تا برگ زرینی دیگر از جلوه‌های خدمت در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی سال جاری ثبت شود .

علیرضا فاتحی نژاد افزود: تقارن هفته دولت با ایام اربعین حسینی و شهادت حضرت محمد(ص) و امام رضا(ع) باعث شد تا بعد از ماه صفر نسبت به افتتاح پروژه‌های ماندگار و بزرگ در شهرستان اقدام نماییم .

فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار یادآور شد: در هفته دولت و دهه فجر سال گذشته به منظور رفاه حال شهروندان بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که علیرغم وجود همه تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی امسال شاهد رشد چشمگیر اعتبارات و پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان هستیم.

فاتحی نژاد اظهار داشت : در سال جاری با اعتبار ۳۳۰۰ میلیارد تومان ۶۴ پروژه عمرانی ،خدماتی ،آموزشی ،کشاورزی، تولیدی، بهداشتی و صنعتی با سطح اشتغال زایی ۱۰۰۰ نفر افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه: کابینه در کمترین زمان تشکیل شد

 امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ، کابینه را در کمترین زمان تشکیل داد .

 حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان فیروزکوه درجمع نمازگزاران با بیان اینکه باید قدر فرصت ها شناخته شود، چون فرصت خیلی زود می گذر توضیح داد: عمل به وعده ها، استفاده از همه ظرفیت های کشور، جوانان مؤمن انقلابی پرانگیزه، حکمرانی خردمندانه با رجوع به نظر کارشناسان، حضور بین مردم در استان های مختلف در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: توجه به مسئله مهم عدالت در توسعه و توزیع ثروت و حمایت از قشر محروم ، اولویت قرار دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مبارزه با گرانی و تورم، امید نبستن به دشمن و کشور را معطل بیگانه نکردن، توجه به مسئله مهم جوانی جمعیت و معضل پیری جمعیت،اهمیت دادن به مسئله مهم تولید ملی و مشارکت دادن مردم و به قانون مند کردن فضای مجازی و تلاش در دستیابی به فناوری های جدید از قبیل هوش مصنوعی توجه داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه وظیفه همگی ما هم کمک وتعامل سازنده با دولت است، بیان کرد: بنا برمنویات رهبری همه کمک کنند که رئیس‌جمهور منتخب بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد، انجام بدهد اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفّق بشود، این موفّقیّت همه‌ی ما است.

وی ادامه داد: اگر او در اداره‌ی کشور، در پیشبرد اقتصاد کشور، در مسائل بین‌المللی کشور، در مسائل فرهنگی کشور به موفّقیّت دست پیدا کند، همه‌ی ما موفق شدیم وپیروزی او پیروزی همه‌ی ما است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از اقدامات بزرگ این روزها، درعملیات «یوم‌الاربعین» توسط حزب الله حداقل ۶ پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی اسرائیل را رد کرده و با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند.

حیدری ادامه داد: این حمله منجر به هلاکت رسیدن یوسی ساریل، فرمانده یگان ۸۲۰۰ اسرائیل شد و این جاسوس ارشد اسرائیلی به قدری بر اصول حفاظت اطلاعات واقف بود که بیست سال کسی حتی اسمی ازش نمی‌دانست و سال ۲۰۲۱ طی یک حرکت اشتباه و عدم رعایت برخی اصول با هوشیاری گروه‌های هکری مقاومت نام و اطلاعات ساریل افشا شد و هویت فرمانده سری ترین ارگان رژیم صهیونیستی بر ملا شد.

امام جمعه قرچک : ملت ایران همواره به‌دنبال عزت و حفظ قدرت است

امام جمعه قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تاکید کرد : ملت ایران همواره به‌دنبال عزت و حفظ قدرت است، قدرتی که از رونق فرهنگی و انقلاب ما سر چشمه می‌گیردتا دلسوزان کشور با ارائه برنامه‌های راهبردی و پایبندی به اصول و خط قرمزها، کشور را به اوج برسانند.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت : یکی از نشانه‌های دولت قوی همدلی مخلصانه و زلال همه‌ی دستگاه‌های دولت است چرا که در این همدلی با اتحاد با یکدیگر کشور را به پیشرفت و قله نزدیک می‌کنند.

۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان در قرچک به بهره‌برداری می‌رسد

 حسین فخاری فرماندار قرچک در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: در هفته دولت ۴۷ پروژه در سطح شهرستان قرچک به اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در دست افتتاح است که در هفته آینده باحضور فخاری استاندار تهران به افتتاح و بهره برداری می رسند.

وی افزود: یک جاده آنتنی نیز از کنار شهرک صنعتی و آرامستانی که شهرداری قرچک افتتاح کرد باتوجه نیاز شهرستان و گره ترافیکی به اتوبان الغدیر قرار می گرد و در دست بودجه قرار خواهد گرفت.

 فرماندار ویژه ورامین:۱۱۰۰ نفر در طرح جوانی جمعیت برای مسکن ثبت نام کرده‌اند

درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در خطبه های پیش از نماز جمعه این شهرستان گفت : زمین برای طرح جوانی جمعیت ۹۰۱ قطعه اعطا شده است و ۱۱۰۰ نفر برای طرح جوانی جمعیت برای مسکن ثبت نام آنها نهایی شده است.

احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد به ۱۷ واحد و خرید ۱۴ واحد مسکونی برای مستمری بگیران آن صورت گرفته است و توانمند سازی مستمری بگیران کمیته امداد در قالب وام ۲۳۳۴ عدد رسیده است.

امام جمعه پاکدشت : از خصوصیات دولت شهیدان رجایی و رئیسی ایمان به خدا، استقامت، خدمت شبانه روزی و خالصانه به مردم بود

حجت‌الاسلام رضا جوکار در خطبه های عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان پاکدشت در جمع نمازگزاران اظهارداشت: از خصوصیات دولت شهیدان رجایی و رئیسی ایمان به خدا، استقامت، خدمت شبانه روزی و خالصانه به مردم، اخلاص در عمل و برای رضای خدا کار کردن بود. هر دولتی که چنین باشد اسوه می شود.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به بیانات رهبری تصریح کرد: حضرت آقا، توصیه هایی برای دولت چهاردهم داشتند که امید است آن را نصب العین قرار دهند. یکی از مهم ترین توصیه های ایشان استفاده از جوانان انقلابی و پر انگیزه بود. همچنین مسئله مردمی بودن مورد تاکید ایشان واقع شد.

وی افزود: فضای مجازی، فناوری های زیرساختی، هوش مصنوعی و فناوری های کوانتومی از مسائلی است که حضرت آقا توصیه کردند که به سرعت مورد توجه قرار گیرند زیرا اگر به سراغ اینها نرویم مطمئنا دشمن مانند مسئله‌ی انرژی هسته ای با آن مخالفت خواهد کرد و می گوید نباید از آن استفاده کنیم. بنابراین همانگونه که در مسئله انرژی هسته ای موفق شدیم باید به مسائل هوش مصنوعی و فناوری های کوانتومی نیز ورود کنیم.

جوکار  ادامه داد: مسئله ی دیگری که فراوان مورد تاکید رهبری قرار گرفت، جدی گرفتن تولید ملی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی بود. امسال سال جهش تولید بود اما به دلیل حوادث و اتفاقات، تحت الشعاع قرار گرفت و آنچنان به آن پرداخته نشد. بنابراین دولت جدید باید برای استفاده از مشارکت و ظرفیت مردم در این زمینه، برنامه ریزی و تلاش کند.

وی ضمن اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری بر جوان سازی جمعیت گفت: مسئله ی مورد تاکید دیگر، جوان سازی جمعیت است. این مسئله باید به عنوان نقشه راه دولت، مورد توجه قرار گیرد تا انشاءالله علاجی از پیری زودهنگام جمعیت باشد.

امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: چهار هفته پس از شهادت فواد شکر، حزب الله لبنان عملیات بسیار هوشمندانه و کوبنده را انجام داد. در این عملیات ۳۴۰ موشک کاتیوشا به سمت اهداف از پیش تعیین پرتاب شد. این عملیات از این جهت هوشمندانه بود که اهداف، دقیق مورد اصابت قرار گرفتند. این اهداف نظامی بودند و مردم نبودند.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام حزب‌الله، اقدامی اثرگذار بود. این اقدام، انتقام شهادت فواد شکر و اقدامی در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود. از جهتی دیگر نیز این اقدام مانند طوفان الاقصی، غافلگیرانه بود و تمام دستگاه ها و سیستم های رهگیری اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را جا گذاشت.

جوکار در پایان افزود: حزب الله کشور و دولتی در اختیار ندارد اما توانست این اقدام پیچیده و دشوار را انجام دهد. اکنون از حزب الله به عنوان قدرتی تعیین کننده در منطقه یاد می شود.

فرماندار پاکدشت : کاهش ۳۰درصدی تلفات جاده ای در محور «تیغاب» طی ۵ماه گذشته

فرماندار پاکدشت از کاهش ۳۰درصدی تلفات جاده ای در محور «تیغاب» طی پنج ماه گذشته خبر داد.

فاضل کارخانه در خصوص تعریض جاده «تیغاب» به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای مواصلاتی پاکدشت به ورامین و پیشوا اظهار کرد: تعریض این محور به طول چهار کیلومتر و ۳۰۰ متر انجام شد.

وی گفت: در رفع نقاط حادثه خیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و همین امر باعث شده تا تلفات جاده‌ای در این مسیر ۳۰ درصد کاهش یابد.

فرماندار پاکدشت گفت: جنوب شرق استان تهران در خصوص محورهای مواصلاتی نیازمند توجه بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha