عضو مجلس خبرگان: جنایت صهیونیست‌ها به کرانه باختری هم گسترش یافته است

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه ادامه دارد، گفت: این رژیم جعلی از ۲ روز قبل در کرانه باختری نیز تحرک‌های جنایتکارانه آغاز کرده است. 

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزود: صهیونیست در کرانه باختری با لودر و بولدوزر ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها را از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسراییل با پشتیبانی آمریکا و بی‌تفاوتی اروپایی‌ها دست به این جنایت‌ها می‌زند، افزود: آنان به اعتراض‌های مردم آزادیخواه جهان و حتی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نیز بی‌اعتنا هستند.

آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه نسل‌کشی و جنایت صهیونیست‌ها در غزه، رژیم جعلی اسراییل و آمریکا را منفورتر کرده، تصریح کرد: آمریکا در حقیقت به دست سرمایه‌داران یهودی اداره می‌شود و این کشور هزینه سنگینی بابت پشتیبانی از اسراییل پرداخت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان: جنایت صهیونیست‌ها به کرانه باختری هم گسترش یافته است
امام جمعه مراغه: جنایت صهیونیست‌ها در غزه، رژیم جعلی اسراییل و آمریکا را منفورتر کرده است

وی با ابراز تعجب از مواضع کشورهای عربی و برخی دیگر از کشورهای اسلامی در خصوص جنایت‌های رژیم جعلی اسراییل، بیان کرد: نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان در دنیا زندگی می‌کنند و به فرموده امام راحل اگر هرکدام از آنان یک سطل آب بریزند، اسراییل در آب غرق می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جمهوری آذربایجان که ۷۵ درصد از جمعیت آن شیعه هستند هم به صهیونیست‌ها میدان داده‌اند، افزود: انشالله حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن، حزب‌الله عراق و دیگر نیروهای حزب‌الهی در کنار کشورمان پاسخ دندان‌شکن به این رژیم جعلی خواهند داد.

دولت چهاردهم به اولویت‌بندی کارها و شایسته‌سالاری توجه کند

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس شورای اسلامی به صورت بی‌سابقه با دولت چهاردهم همکاری کرد و امیدواریم دولت نیز به مسایل مطرح شده در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب، به ویژه اولویت‌بندی کارها و شایسته‌سالاری به صورت ویژه توجه کند.

آیت‌الله پورمحمدی افزود: مقام معظم رهبری در آن جلسه رای به تمام اعضای کبینه را موفقیت دولت چهاردهم خواندند و ۱۳ مسئله را مطرح فرمودند که توجه به تک‌به‌تک آنها ضروری است.

وی در خصوص لزوم اولویت‌بندی کارها، گفت: امکانات کشور محدود است و نمی‌توان تمام کارها را بودجه فعلی به سرانجام رساند تا جایی که بودجه مصوب مجلس هم به صورت کامل از سوی دولت تخصیص پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شایسته‌سالاری لازمه پیشبرد کارهاست، تصریح کرد: مردم از دولت جدید انتظار معجزه ندارند اما باید در سایه تدبیر و برنامه‌ریزی، بخشی از مشکلات رفع شود.

آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به اینکه به زودی استاندار جدید آذربایجان‌شرقی انتخاب می‌شود، افزود: استان ما مدتی به دلیل بیماری مرحوم «عابدین خرم» و مدتی هم به واسطه وقوع حادثه ناگوار سقوط بالگرد و شهادت دکتر «مالک رحمتی»، دچار ضایعه شد و امیدواریم استانداری در شان این استان انتخاب شود.

وی این را هم بیان کرد: استاندار قوی از مدیران توانمند در دستگاه‌های اجرایی استان استفاده می‌کند و این مدیران هم به نوبه خود می‌توانند اثرگذار باشند.

به گزارش ایرنا نمازگزاران مراغه همچنین با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار خودشان از جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha