۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبر: 85583305
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۵ دقیقه پرهیجان اما بدون گل؛ شروع پرسپولیس و فولاد با VAR بدون تصویر!

تهران- ایرنا- نیمه نخست جدال تیم‌های پرسپولیس و فولاد در شرایطی بدون گل همراه بود که در بخشی از زمان ۴۵ دقیقه اول، پیام حیدری با VAR بدون تصویر این دیدار را قضاوت کرد.

به گزارش ایرنا، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه در شرایطی برگزار شد که پرسپولیس با توجه به آماه نشدن استادیوم آزادی تهران، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان فولاد خوزستان بود.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس بدون امتیاز در هفته سوم به مصاف تیمی رفت که سکان هدایتش بر عهده یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی اسبق سرخ‌پوشان بود. در ابتدای این بازی به دلیل استقرار نزدیک هواداران پرسپولیس و فولاد ناظر بازی اجازه شروع بازی را نداد تا این موضوع مدیریت شود. این بازی نخستین دیدار میلاد محمدی برای سرخ‌پوشان تهرانی بود.

به دلیل وقفه‌ای که در شروع این بازی ایجاد شد بازیکنان در داخل خود را گرم کردند، این بازی در نهایت پس ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شد، همچنین خروجی VAR هم با مشکل مواجه بود اما پیام حیدری بازی را شروع کرد تا بازی بیش از این با وقفه همراه نباشد.

در همان دقایق ابتدایی، پرسپولیس دو موقعیت ایجاد کرد که باعث شد داور از VAR کمک بگیرد اما در نهایت تصمیم به ادامه بازی گرفت.

به دلیل عدم خروجی تصویر برای داور این میدان، در صحنه‌ای که پشت منطقه جریمه پرسپولیس ایجاد شد، بازی با هم با وقفه‌ای چند دقیقه‌ای همراه بود تا دوباره بازی از سر گرفته شود.

اولین کرنر این دیدار برای فولاد ایجاد شد اما در ادامه توپ از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در دقیقه ۱۷ این دیدار مسعود ریگی به دلیل خطا بر روی ساسان انصاری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد، این اتفاق در شرایطی رخ داد که همچنان داور بازی امکان رویت تصاویر VAR را نداشت و مجبور بود از طریق ارتباط بی‌سیم، این دیدار را مدیریت کند. در نهایت در دقیقه ۲۰ این بازی مشکل VAR برطرف شد تا پیام حیدری برای بررسی خطا مسعود ریگی به مانیتور کنار زمین مراجعه کند و بازی با همان کارت زرد که پیش از این داده شده بود، ادامه یافت.

در دقیقه ۲۴ پرسپولیس صاحب یک موقعیت بسیار خوب گلزنی شد اما ضربه سر وحید حیدری به بدن یوسوپوف برخورد کرد تا توپ به گل تبدیل نشود.

در دقیقه ۲۸ خط دفاعی فولاد و سنگربان این تیم دچار اشتباه شدند اما پرسپولیسی‌ها نتوانستند از این موقعیت بهره ببرند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود. لحظاتی بعد اوستون اورونوف فرصت دیگر گلزنی را از دست داد.

اولین خطر جدی فولاد خوزستان توسط احسان پهلوان در دقیقه ۳۵ ایجاد شد که شوت سرکش او با نوک انگشتان الکسی گندوز به کرنر رفت. لحظاتی بعد ضربه سر موسی کولیبالی با اختلافی اندک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت تا این بازی جذاب، همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه ۳۸ برخورد وحید امیری و مجتبی نجاریان از سوی پیام حیدری خطا اعلام شد تا فولاد در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب شود که ضربه محمد عسگری با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. برای نیمه نخست این بازی ۷ دقیقه وقت اضافه شد که در همان لحظات ابتدایی ضربه سر علی علیپور از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه این بازی شوت سینا اسدبیگی توسط سنگربان فولاد مهار شد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست پرسپولیس یک موقعیت دیگر گلزنی را از دست داد تا این بازی پس از فرصت‌های متعدد گلزنی از سوی دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم شانس خود را امتحان کنند.

کادر داوری:

داور: پیام حیدری - کمک‌ها: فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده - محمدرضا تارخ ناظر: اسماعیل سفیری - داور VAR: امیر عرب براقی کمک: احمد محمدی

ترکیب پرسپولیس:
الکسی گندوز، گئورگی‌ گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف، وحید امیری، علی علیپور
سرمربی: کارلوس گاریدو

ترکیب فولاد خوزستان:
اکتیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی و وحید حیدریه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha