۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85583310
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رتبه چهارم کنکور از آن ۲ دانش‌آموز خراسان جنوبی

۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85583310
رتبه چهارم کنکور از آن ۲ دانش‌آموز خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با اعلام اسامی نفرات برتر کنکور، ۲ دانش‌آموز این استان در میان نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ قرار دارند.

سید علیرضا موسوی نژاد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی پنج گانه توسط سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد.

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده «سید عارف خبیری» از شهرستان بیرجند رتبه چهارم گروه علوم انسانی و «فرزاد حلاج‌مقدم» از شهرستان فردوس رتبه چهارم گروه علوم ریاضی و فنی را کسب کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، اولین نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ با تعداد یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در سراسر کشور روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت امسال برگزار شد.

نوبت دوم آزمون سراسری امسال قرار بود هفتم و هشتم تیرماه برگزار شود اما در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان، آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد (۳۰ اردیبهشت) و همزمانی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری نوبت دوم کنکور، دو هفته به تعویق افتاد و به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ موکول شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha