۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85583751
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

هوای گرم گیلان تقویت می‌شود

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85583751
هوای گرم گیلان تقویت می‌شود

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر استقرار هوای گرم از امروز (شنبه) تا اواخر هفته جاری و تقویت آن در روزهای میانی هفته است.

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی از امروز (شنبه) با استقرار جوی غالبا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و افزایش نسبی دما تا اواخر هفته جاری در گیلان پیش‌بینی شده‌است.

وی با اشاره به تقویت هوای گرم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در گیلان افزود: دمای هوای استان در این مدت به طور نسبی بین ۲ تا سه درجه افزایش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: همچنین در این مدت گاهی با شکل‌گیری ناپایداری‌های همرفتی و محلی احتمال افزایش ابر، رگبار و رعد و برق‌ پراکنده وجود دارد.

وی با بیان اینکه اسب‌وونی تالش با ۱۴ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۳۴.۵ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند اظهار کرد: دمای فعلی رشت مرکز استان ۲۹ درجه بوده که در گرمترین ساعات به ۳۲ درجه خواهد رسید و رطوبت آن نیز ۶۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: دریا طی امروز و فردا (یکشنبه) با ارتفاع موج ۱۰ تا ۴۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش‌بینی شده‌است.

آسمان گیلان هم‌اینک صاف تا قسمتی ابری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha