استاندار: حفاظت از عرصه های طبیعی مازندران نیازمند تعامل بیشتر دستگاه قضا و قوه مجریه است

ساری - ایرنا- استاندار مازندران گفت: برای حفاظت ازعرصه های طبیعی و به خصوص جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز زمین های کشاورزی استان ،به تعامل بیشتر دستگاه قضایی و قوه مجریه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یوسف نوری روز شنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران که با حضور دادستان کل کشور در ساری برگزار شد ، افزود: همکاری دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی استان در حفظ و حراست از انفال به خصوص عرصه های طبیعی بسیار مهم است.

وی تصریح کرد:حل معضل ۲۰ ساله شهرک صنعتی در بهشهر جزو اقدامات برجسته دستگاه قضا با قوه مجریه در استان است.

وی با ذکر این نکته که اگر قوانین و مقررات در همه بخش به درستی عملیاتی شود ، همه مشکلات مردم حل و فصل می شود، ادامه داد: در غیر این صورت کارگزاران که همواره در رصد مردم قرار دارند ، به انحراف متهم می شوند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که اگر در قوه مجریه به وظایف درست عمل شود، تعداد پرونده‌های قوه قضائیه کاهش می یابد، گفت: قانون باید فصل‌الخطاب تمامی دستگاه‌های اجرایی و به ویژه قوه مجریه باشد و شهیدان رجایی و باهنر بر مدار قانون حرکت کردند و ماندگار شدند.

استاندار:حفاظت ازعرصه های طبیعی مازندران نیازمند تعامل بیشتر دستگاه قضایی و قوه مجریه است


نوری ادامه داد: هر کجا انحرافی از قانون باشد محل چالش و آسیب است و بپذیریم هر مسوولی از قانون منحرف شود مردم آن را به حساب دولت می‌گذارند و این بسیار سخت است.

علی‌اکبر عالیشاه روز شنبه طی مراسمی با حضور دادستان کل کشور، استاندار مازندران، امام جمعه ساری و اعضای شورای قضایی و شورای تامین مازندران به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز مازندران معرفی شد.

علی‌اکبر عالیشاه جایگزین محمد کریمی که از تیرماه سال ۱۳۹۹ در این سمت انجام وظیفه می کرد، شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha