پویش «مداد نارنجی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- هشتمین پویش «مداد نارنجی» در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه توسط «بنیاد دستان مهربان» شعبه کرمانشاه و با همکاری خیران و افراد نیکوکار آغاز شد.

«رامین رحمتیان» مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه روز شنبه در گفت‌گو با ایرنا در این ارتباط توضیح داد که در این پویش در نظر داریم لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان را تامین کنیم و هیچ دانش آموز زیرپوششی بدون لوازم التحریر به مدرسه نرود.

وی اضافه کرد: حامیان مهراندیش و مردم نوع دوست ایران اسلامی می‌توانند با پیوستن به این پویش و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۹۱۶۹۴۷۶۳ و شماره حساب: ۸۴۱۰۶۵۱۲۳۲ نزد بانک ملت واریز نمایند و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور در دفتر بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه با پیوستن به پویش مداد نارنجی، حمایت خود را از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و نیازمند اعلام کرد تا نشان دهد منش پهلوانی در میان قهرمانان ایرانی، موضوعی ریشه‌دار و همیشگی است.

آرین سلیمی ضمن دعوت از مردم برای حمایت از پویش تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، مسوولیت تامین لوازم‌التحریرِ تعدادی از کودکان زیر پوشش بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه را نیز بر عهده گرفت.

بنیاد دستان مهربان سازمانی است غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد که در آبان ماه ۱۳۸۶ با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند توسط دکتر شهرام فرجی راه‌اندازی شد و امروز پس از ۱۷ سال فعالیت و زیر پوشش قرار دادن بیش از ۱۵ هزار مددجو، موفق شده است عنوان برند برتر حوزه‌ خیریه و نیکوکاری کشور در سال‌های ۱۳۹۶ ، ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را در کشور کسب کند.

این بنیاد اکنون در ۱۹ استان کشور از جمله کرمانشاه شعبه دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha