۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85583902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی به مناسبت سالروز تأسیس شرکت

تهران- ایرنا- شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در ۱۰ شهریور وارد بیست و چهارمین سال فعالیت خود می شود. این روز بهانه ای است برای ارج نهادن به تلاش های مدیرانی با تجربه، کارکنان کارآزموده و با انگیزه و سهامداران شرکت از بدو تأسیس تاکنون.

ایرنا- امروز در حالی ۱۰ شهریور سالروز تأسیس شرکت را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر گام های مهمی در امر بازسازی و بهسازی هتل ها، افزایش درآمد شرکت، نگاه ویژه به معیشت کارکنان از طریق افزایش پرداختی ها، جانشین پروری و استفاده از ظرفیت داخلی، انضباط مالی و ... برداشته است.

وظیفه ماست که با روحیه تعاملی، پر نشاط، خلاق با تکیه بر تجربه موفق گذشته شرکت و با برنامه ریزی مناسب، همکاری و همدلی همه ارکان شرکت، کیفیت ارائه خدمات را ازجنس سخت افزاری و نرم افزاری جهت کسب رضایت مندی همه مشتریان و ذینفعان ارتقا دهیم.

اینجانب ضمن تقدیر و سپاس مجدد از تلاش های صادقانه و شبانه روزی همه پرسنل از ابتدای تأسیس تا کنون، فرا رسیدن ۱۰ شهریور سالروز تأسیس گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی را به حضور خانواده بزرگ این شرکت اعم از اعضای محترم هئیت مدیره، شورای معاونین و همه کارکنان ارزش آفرین، سهامداران و همه ذینفعان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می کنم.

امید است با تکیه بر توان داخلی شرکت و استفاده از تجربیات موفق داخلی و خارجی و به کارگیری همه ظرفیت های باالقوه شاهد رشد بیش از پیش در این شرکت باشیم.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha