۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مرتبط با قاچاق مواد مخدر در مهاباد توقیف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۱۸ خودرو سواری و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مرتبط با توزیع و حمل مواد مخدر این شهرستان شناسایی و توقیف شدند.

سرهنگ یوسف اشرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور شناسایی عوامل توزیع و حمل مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در پی اجرای این طرح، سه نفر قاچاقچی و پنج خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۵ نفر معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: کشف ۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج و دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در هفته گذشته‌ای پلیس در این شهرستان بوده است.

سرهنگ اشرفی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: تا زمانی که این همکاری و همراهی بین مردم و پلیس وجود داشته باشد، تمام مناطق این شهرستان برای افراد متخلف ناامن خواهد بود.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha