برنامه ریزی مسوولان قزوین برای تجلیل از افتخارآفرینان علمی

قزوین - ایرنا - مسوولان استانی قزوین برنامه های متعددی برای تجلیل از افتخارآفرینان المپیاد جهانی نجوم و همچنین کنکور سراسری در دستور کار قرار دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مسوولان استان قزوین اعم از استانداری، شهرداری، شورای شهر و همچنین آموزش و پرورش برنامه های محتلفی را برای تقدیر از این دانش آموزان نخبه در نظر دارند.

استانداری قزوین در پی تشکیل جلسه شورای دانش آموزی برای تقدیر از این نخبگان، شهرداری و شورای شهر به دنبال تصویب لایحه و همچنین آموزش و پرورش استان نیز دیدارها و هدایایی را برای تشکر و تقدیر از این موفقیت ارزشمند را در دستور کار خود قرار دادند که به زودی محقق خواهد شد.

آریا فاتح کرداری با تلاش‌های بی‌وقفه توانست مدال طلای المپیاد جهانی نجوم را به دست آورد، همچنین علی فتحی رتبه هفت رشته علوم ریاضی و فاطمه آتشگر رتبه پنج رشته هنر در کنکور سراسری را در بین هزاران داوطلب از آن خود کردند که شایسته تقدیر هستند.

این دستاورد چشمگیر، نشان‌دهنده تلاش‌های دانش‌آموزان و کادر آموزشی در دستیابی به اهداف بزرگ علمی در استان و کشور است.

همچنین این موفقیت، انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان این استان خواهد بود تا با پشتکار و امید، مسیر موفقیت‌های علمی را دنبال کنند و بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، افتخارات بیشتری برای استان قزوین و کشور به ارمغان آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha