۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85584069
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پرونده چهار هزار میلیارد ریالی تقسیم ترکه در سنندج منجر به سازش شد

سنندج- ایرنا- معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش چهار هزار میلیارد ریال به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش ایرنا، بهادر اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه برای تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح و در حین رسیدگی به پرونده طی مرقومه ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه کردند و خواستار ورود صلحیاران به موضوع شدند.

وی افزود: دبیرخانه ستاد صبر نیز پس از ثبت موضوع و ارجاع بعنوان میز خدمت به ۲ نفر ازصلحیاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و با توجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر و ارزش املاک و ماترک، جلسات متعددی برگزار شد و طرفین را به مصالحه دعوت کردند.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان اضافه کرد: در نهایت با تلاش این ۲ صلحیار و با بزرگ منشی وراث، ماترک متوفی به ارزش مالی چهار هزار میلیارد ریال در بهترین موقعیت مکانی شهرستان سنندج شامل چهار دهنه مغازه، ملک مسکونی سه طبقه، تقسیم شد و هرکدام از وراث نیز سهم خود را در یکی از دفترخانه های اسناد رسمی بنام خود به ثبت رساندند.

اسدی یادآور شد: این اقدام صلحیاران ضمن برطرف کردن اختلاف پیش آمده، وراث سهم خود را دریافت کردند ‌و دادخواست پرونده مطروحه در دادگستری نیز مختومه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha