اماکن عمومی آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود

ارومیه_ ایرنا_ استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر جمع آوری مستمر معتادان متجاهر در استان گفت: به گونه ای برنامه‌ریزی شود که اماکن عمومی شهرهای استان برای معتادان متجاهر ناامن شده و شهروندان از نبود معتادان متجاهر احساس امنیت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تاکید بر اهمیت تامین امنیت و آرامش روانی مردم در فضای عمومی جامعه، افزود: حضور معتادان در هسته مرکزی شهر و اماکن عمومی، نه تنها چهره شهر را زشت می‌کند، بلکه باعث ایجاد ناامنی در اذهان شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط برای ساماندهی معتادان همکاری کنند و برنامه مدون و مستمری داشته باشند، یادآور کرد: علاوه بر فعالیت مستمر پلیس و دستگاه قضایی در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ها در خصوص نحوه جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین همکاری مردم در این زمینه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نباید تخصیص اعتبارات را برای کوتاهی و کم کاری‌ها بهانه قرار داد، افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به وظایف خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر عمل کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

اماکن عمومی آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود

معتمدیان با تاکید بر اجرای کامل مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، اضافه کرد: دستگاه‌ها و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای عملیاتی‌کردن مصوبات، سرعت عمل داشته و با جدیت روند اجرای مصوبات این شورا را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha