۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۴:۵۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85584491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابراز نگرانی سازمان پزشکان بدون مرز از عملیات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

تهران - ایرنا- سازمان پزشکان بدون مرز شنبه شب در گزارشی از حجم عملیات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایرنا از الجزیره، در گزارش سازمان پزشکان بدون مرز آمده است: ابعاد و شدت تهاجم (رژیم) اسرائیل به جنین طی چهار روز به شدت نگران کننده است

سازمان پزشکان بدون مرز افزوده است: نیروهای اسرائیلی مانع دسترسی به مراکز درمانی در جنین می‌شوند و آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهند که همین موضوع دسترسی به بیمارستان‌ها را به تاخیر می‌اندازد.

در این گزارش آمده است: بیمارستان خلیل سلیمان در جنین از زمان آغاز تهاجم نیروهای اسرائیلی در محاصره قرار گرفته و قطع برق و آب بیمارستان جنین منجر به توقف دیالیز شده است.

سازمان پزشکان بدون مرز همچنین اعلام کرد: بعد از عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از طولکرم، تیم‌های ما توانستند میزان تخریب در اردوگاه را ببینند.

در پایان این گزارش آمده است: ما گزارش‌های نگران‌کننده‌ای را در مورد ضرب و شتم یک داوطلب آموزش دیده سازمان پزشکان بدون مرز از سوی نیروهای اسرائیلی در طولکرم دریافت کردیم.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از عملیات هفتم اکتبر علاوه بر آغاز جنگ در نوار غزه، حملات وسیعی را در کرانه باختری انجام داده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر بازداشت شده‌اند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز ضمن افزایش حملاتشان به فلسطینی‌ها، بر حجم تخریب و ایجاد محدودیت‌ها بر اهالی کرانه باختری افزوده‌اند.

از سوی دیگر، اشغالگران علاوه بر ایجاد محدودیت برای دسترسی فلسطینی‌های کرانه باختری به مسجد الاقصی و اقامه نماز در آن، به شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از پیش اجازه هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس را داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha