رسانه رژیم صهیونیستی: نتانیاهو بن گویر و ماندن در قدرت را بر آزادی اسیران ترجیح می‌دهد

تهران- ایرنا- روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از برخی منابع که خواستند نام آنها فاش نشود گزارش داد که کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی آسیب زیادی به اسرای اسرائیلی وارد کرده و بنیامین نتانیاهو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم و ماندن در قدرت را بر جان اسرا ترجیح می‌دهد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از الجزیره، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد که شماری از اعضای اپوزیسیون در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواستار جلسه فوری با نتانیاهو برای بررسی اهداف جنگ در غزه شدند.

اعضای اپوزیسیون کنست عنوان کردند که شاهد افزایش اتخاذ تصمیمات دور از هرگونه چارچوب استراتژیک توسط کابینه هستیم.

در همین حال، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از برخی منابع آگاه گزارش داد که سران سرویس‌های امنیتی به مقامات سیاسی اعلام کرده‌اند که تصمیم ماندن در محور فیلادلفیا کاملا غیرمنطقی است.

یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که محور فیلادلفیا بهانه تازه نتانیاهو پس از ۱۱ ماه داستان‌سرایی و بهانه‌جویی است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان صهیونیست اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha