۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85584534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمران: تاسیسات نمایشگاه بین‌المللی تهران به دلیل فرسودگی آسیب پذیر است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هشدارهایی که قبل درباره ایمنی نمایشگاه بین‌المللی تهران داده بود، گفت: آتش‌سوزی شب گذشته باردیگر نشان داد نمایشگاه بین‌المللی به دلیل فرسودگی تاسیسات در معرض خطر و آسیب پذیر است و اگر قرار است نمایشگاهی در این مکان برگزار شود باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در خصوص مشکلات نمایشگاه بین المللی بارها تذکر و اخطار داده‌ایم ولی هنوز هم بدون توجه به آنها، در این مکان نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی به دلیل فرسودگی تاسیسات در معرض خطر است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش سوزی شب گذشته نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: تاسیسات نمایشگاه فرسوده و خطرناک است و باید فکری به حال این خطرات کرد.  

وی افزود: پیش از سفر بریکس مواردی را با مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب دنبال کردیم که اگر به نتیجه رسیدیم اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده بود که با توجه به بازگشایی مدارس در مهر ماه، برگزاری نمایشگاه در شهریور باشد و اینکه اگر بخواهند می‌توانند در مجموعه آفتاب نمایشگاه برگزار کنند چون بین‌المللی بودن نمایشگاه تهران، بهانه است.

سفر هیات مدیریت شهری به بریکس

وی در بخش دیگری در خصوص سفر هیات مدیریت شهری ایرانی به روسیه گفت: هر سال یکی از کشورها ریاست مجمع بین‌المللی شهری بریکس را بر عهده می‌گیرد که امسال نوبت روسیه بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این مجمع، جلسات مختلفی توسط گروه‌های مختلف برگزار می‌شود که یکی از آنها، بحث پارلمان‌های شهری بود که چند کشور نیز به عنوان مهمان هم دعوت شده بودند.

چمران افزود: از ایران هم من به عنوان رییس شورای اسلامی شهر تهران، شهردار پایتخت، استاندار اصفهان و یکی از شهرهای شمالی کشور حضور داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: چهار سخنرانی با موضوعات مختلف چون فلسفه پارلمان شهری، آلودگی هوا، محیط زیست و راه‌های برون رفت از مشکلات شهری برای من پیش بینی شده بود.

وی راه‌ حل برون‌رفت از مشکلات پایتخت را کاملا میسر دانست و تصریح کرد: در این مجمع بحث حمل و نقل، افزایش فضای سبز شهر تهران هم به شکل مستدل مطرح شد.

چمران همچنین با اشاره به تمهیدات مدیریت شهری برای شروع مدارس افزود: اوضاع شهر به شکلی است که چه مهر باشد چه شهریور، باید برای آسان سازی تردد مردم از اتوبوس‌های جدید استفاده کنیم و این موضوع منحصر به شروع مدارس نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha