فرماندار مشهد: تعادل بین خدمت و حضور در دهه آخر صفر برقرار است

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: امسال فرصت بهتری برای خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر فراهم شده است، اگرچه ظرفیت محدود و حضور زائران نامحدود و خدمت در این شرایط کمی نامتوازن است، اما با همت دستگاه‎‌های اجرایی خدمات‌رسان، این ناترازی جبران شده است.

محسن داوری روز یکشنبه در حاشیه برگزاری ستاد آبرسانی به موکب های زائران پیاده امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در خدمت رسانی پایانی ماه صفر نسبت به زائر جلوتر هستیم و فرصت بهتری برای خدمت رسانی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: البته در شرایط حضور گسترده در این ایام در مشهد، نواقصی وجود دارد که رفع می شود، دستگاه های مختلف خدمت رسان با تمام قوا پای کار آمده اند، یکی از مسایل مهم آخر صفر به خصوص در تابستان، آبرسانی است و شرکت آبفای مشهد می تواند بهترین نمره را در این خصوص بگیرد.

فرماندار مشهد گفت: امسال در آبرسانی به موکب ها در داخل شهر و ورودی های شهر بدون نقص عمل شد و موکبی وجود ندارد که برای آب شرب و شستشو دچار مشکل باشد.

داوری افزود: همچنین در حوزه آبرسانی نظارت کیفی خوبی وجود دارد و هیچ اقدامی خارج از شبکه آبرسانی انجام نمی شود تا با مشکلات احتمالی کیفیت آب مواجه نشویم.

فرماندار مشهد ادامه داد: در گذشته برخی موکب ها برای تامین آب با مشکلاتی روبه رو بودند که امسال با همراهی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دیگر استان ها این موضوع مرتفع شده است.

۶۵ دستگاه تانکر برای آبرسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های مسیر حرکت زائران رضوی در روزهای پایانی صفر در خراسان رضوی تامین شده است.

طبق اعلام استاندار خراسان رضوی در ایام دهه آخر صفر حدود هفت و نیم میلیون زائر وارد مشهد می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha