۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان در مناطق محروم ارائه شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به آغاز چهارمین مرحله اجرای پویش لبخند با برکت در مناطق محروم کشور گفت: ۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان در دوره سوم این پویش ارائه شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امیر حسین مدنی با بیان اینکه چهارمین دوره‌ خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت آغاز شده است، افزود: ۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان به بیش از ۵۵ هزار نفر در این مناطق ارائه شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: در مرداد امسال چهارمین مرحله از اجرای پویش لبخند با برکت با همکاری و هم‌افزایی بیش از ۱۵۰ گروه مردمی تخصصی درمانی آغاز شده است.

مدنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش بهداشت دهان و دندان می‌تواند برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی و پوسیدگی دندان به ویژه در سنین پایین مؤثر باشد، در مرحله جدید پویش لبخند با برکت، ارائه برنامه‌های آموزشی و ترویجی با رویکرد پیشگیری از مشکلات دهان و دندان افزایش چشمگیری خواهد داشت و با استفاده از ظرفیت علمی - تخصصی اعضای گروه‌های مردمی درمانی همکار، برنامه‌های خود مراقبتی و بهداشت دندان با اولویت کودکان و نوجوانان اجرایی می‌شود.

مدنی با بیان اینکه خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت به نیازمندان ارائه می شود، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های قرارگاه سلامت بنیاد برکت، ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به افراد محروم و کم‌برخوردار در مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های حوزه دهان و دندان و هزینه های بالای درمانی برای محرومان، پویش لبخند با برکت با هدف ترویج و آموزش بهداشت دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف طراحی و با همکاری گروه‌های مردمی درمانی اجرایی شد.

۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان در مناطق محروم ارائه شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha