۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85584891
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

ورامین- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری استان خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شرق استان تهران، سرهنگ ایرج کهریزی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز از روز یکشنبه مورخه ۱۱ شهریور ماه الی روز جمعه مورخه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، محدودیت یکطرفه مقطعی اجرا خواهد شد.

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

وی افزود: همچنین در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور فیروزکوه-قائمشهر تردد انواع تریلر ها به استثنای حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ از مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و از ساعت ۶صبح الی ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه تاریخ های ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه ممنوع می باشد.

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

وی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲روز یکشنبه مورخه ۱۱ شهریورماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخه ۱۷ شهریورماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع می باشد که در این خصوص تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام ماموریت های ضروری حرکت می کنند استثناء می باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha