دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون پروانه کارشناسی رسمی دادگستری منتشر شد 

تهران- ایرنا- سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳ منتشر شد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، طبق برنامه سوم توسعه و براساس تبصره یک ماده چهار قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی موظف است هرساله از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشورنسبت به برگزاری آزمون کارشناسان رسمی اقدام کند.

بر این اساس از متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری جهت شرکت در آزمونسراسری کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ثبت نام می‌کند.

متقاضیان ثبت نام در این آزمون از امروز (یکشنبه ۱۱ شهریور) تا شنبه (۱۷ شهریور) فرصت دارند با مراجعه به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام کنند.

در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کدرهگیری ارائه می‌شود که داوطلبان باید تا پایان کلیه مراحل آزمون کد را نزد خود نگهداری کنند.

کارت شرکت در ازمون روز سه شنبه (۱۵ آبان) برای مشاهده و چاپ در دررگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

آزمون روز جمعه (۱۸ آبان ماه) با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha