۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85584965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای دانشگاه علم و فرهنگ در نظام‌های رتبه‌بندی‌

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85584965
ارتقای دانشگاه علم و فرهنگ در نظام‌های رتبه‌بندی‌

تهران- ایرنا- دانشگاه علم و فرهنگ با تمرکز بر پژوهش، کارآفرینی، نوآوری و ارزش‌آفرینی، در سال‌های اخیر موفق به کسب جایگاه‌ بهتری در نظام‌های رتبه‌بندی شده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ، آخرین رتبه‌بندی اعلام شده از سوی پایگاه «سایمگو» در سال ۲۰۲۴، دانشگاه علم و فرهنگ توانست به رتبه چهار در میان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از نظر نوآوری دست یابد و در سطح جهانی نیز جایگاه دو هزار و ۳۷ را به خود اختصاص دهد.

این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ با رتبه چهار کشوری و ۲ هزار و ۵۶۷ جهانی، در سال ۲۰۲۲ با رتبه نخست کشوری و ۲ هزار و ۶۹ جهانی و در سال ۲۰۲۱ با رتبه نخست کشوری و یک هزار و ۷۷۴ جهانی و در سال ۲۰۲۰ با رتبه نخست کشوری و یک هزار ۲۰۵ جهانی در این شاخص حضور داشت.


دانشگاه علم و فرهنگ در شاخص استناد به‌ازای مقاله، در رتبه ۷ در میان ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور قرار دارد و در شاخص چاپ کتاب نیز رتبه ۲۸ را در میان دانشگاه‌های جامع کشور به دست آورده است. در سطح بین‌المللی، دانشگاه علم و فرهنگ در رتبه‌بندی تایمز ایمپکت رنکینگ TIMES IMPACT RANKING ۲۰۲۴ موفق به کسب رتبه پنج ایران و یکهزار ۵۰۱ جهان در سال ۲۰۲۴ شد.


بر اساس رتبه‌بندی موسسه استنادی جهان اسلام، دانشگاه علم و فرهنگ به‌عنوان برترین دانشگاه غیردولتی در ایران شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha