۳۲۰ نیروی توزیع برق برای خدمت به زائران رضوی در آماده‌باش هستند

مشهد-ایرنا- معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و ضرورت تامین برق مطمئن برای زائران و مجاوران، ۷۵ گروه عملیاتی متشکل از ۳۲۰ نیروی فنی به صورت شبانه‌روزی در محورهای ارتباطی منتهی به مشهد مستقر شده‌اند.

علیرضا صبوری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت توزیع برق مشهد در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) قرار دارد، افزود: با توجه به حضور چشمگیر زائران بارگاه ملکوتی منور رضوی همزمان با دهه پایانی صفر، این شرکت تمامی امکانات خود را برای تأمین برق پایدار و ایمن این رویداد عظیم مذهبی بسیج کرده است.

وی با اشاره به استقرار ۸۰۰ موکب در محورهای منتهی به مشهد، بیان کرد: در این موکب ها با همکاری همه کارکنان شرکت توزیع برق مشهد، خدمات مختلفی از جمله تأمین برق، روشنایی و ایمنی به زائران ارائه می‌ شود.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع برق مشهد افزود: علاوه بر این ۸۳ دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین برق پایدار در حرم مطهر رضوی گفت: از پنجم شهریور ماه، ستاد بحران شرکت توزیع برق مشهد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را آغاز کرده است تا بر روند تأمین برق شهر مشهد نظارت دقیق داشته باشد.

به گفته وی، همچنین کشیک ویژه دفتر برق حرم مطهر رضوی نیز با حضور کارکنان برق به صورت شبانه‌روزی برقرار است.

صبوری تأکید کرد: این شرکت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا زائران عزیز در این ایام با کمترین مشکل در زمینه برق مواجه شوند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۸۵۰ هزار مشترک در شهرستانهای مشهد، طرقبه شاندیز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha