رفع موانع تولید در فارس/زمینه اشتغالزایی هزار و ۲۰۰ نفر تثبیت شد

شیراز - ایرنا - در راستای رفع موانع تولید در استان فارس و با تلاش سیستم قضایی این استان مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ رفع و زمینه اشتغالزایی هزار و ۲۰۰ کارگر این واحد تولیدی تثبیت شد.

به گزارش ایرنا، واحدهای تولیدی نقش موثری در اشتغالزایی و رونق اقتصاد کشور دارند؛ از این رو دولت،مجلس و قوه قضائیه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور در مسیر رفع موانع پیش روی این واحدهای صنعتی گام بردارند.

دستگاه قضایی کشور طی سالیان اخیر به موضوع رفع موانع تولید توجه ویژه‌ای داشته است که در این راستا مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان فارس با بررسی و پیگیری جدی قوه قضائیه رفع و اشتغالزایی موجود در این واحدها تثبیت و حتی افزایش پیدا کرده است.

بازرس کل استان فارس یکشنبه از رفع مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ با ورود بازرسی این استان خبر داد.

کاظم اکرمی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های سازمان بازرسی کل کشور در دوران تحول و تعالی حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مشروع است به اقدامات بازرسی در راستای حمایت از مجتمع فروآلیاژ اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال و بازرسی کل استان فارس از طریق بازدیدهای میدانی و در قالب بازرسی برنامه ای کلان با موضوع نحوه تعیین سهمیه، تخصیص و مصرف نفت گاز و بنزین در استان فارس، تخصیص ماهانه سوخت به مجتمع فروآلیاژ رباط اقدامات گسترده ای انجام داد.

وی با یادآوری این موضوع که حمایت از تولید داخلی به جد در بازرسی استان فارس دنبال می شود، افزود: با ورود بازرسی استان فارس سهمیه سوخت این واحد تولیدی از ۱۳۶ هزار لیتر به ۱۹۸ هزار لیتر سوخت نفت گاز افزایش یافت و این امر رفع مشکل مجتمع فروالیاژ را به همراه داشت.

بازرس کل استان فارس میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی را بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: با ورود و پیگیری رفع مشکلات مجتمع فروآلیاژ و اشتغال ۱۲۰۰ نفر در استان فارس محقق گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha