۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85585084
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان به دلیل عدم اجرای یک طرح عذرخواهی کرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان به دلیل عدم اجرای طرح چهار خطه جاده چنار شهرستان کوهدشت در موعد مقرر عذرخواهی کرد و گفت: این پروژه به دلیل مشکلات اعتباری در زمان قول داده شده بهره برداری نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز یکشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری کوهدشت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و البته عذرخواهی به دلیل اقدامات انجام نشده است.

وی با بیان اینکه طرح های انجام نشده در دست اقدام و پیگیری است تصریح کرد: لزوم گزارش دهی به مردم و امیدآفرینی و عذرخواهی به دلیل کارهای انجام نشده در هفته دولت یک رویکرد مهم می باشد.

استاندار لرستان ادامه داد: در سفر قبلی به کوهدشت نسبت به بهسازی حدفاصل چنار در مسیر جاده سراسری اربعین و بهره برداری آن در شهریورماه قول دادم که به دلیل عدم تامین اعتبار محقق نشد و بابت آن عذرخواهی می شود.

شفقت با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان در حال پیگیری و تامین اعتبار است گفت: همچنین بهسازی راه کوهدشت به سه راهی زانوگه و پل سیمره در قالب جاده اربعین در دست اقدام است.

وی افزود: این مسیر یک جاده مواصلاتی بین المللی است که باید بطور جدی پیگیری شود چراکه از نظر اقتصادی و سلامت مردم مفید است و چند وقت قبل یک خانواده چهار نفره به دلیل یک سانحه تلخ در این محور جان باختند.

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر روحیه وحدت و همگرایی تیم مدیریت شهری و ایجاد نشاط اجتماعی توسط شهرداری ها تصریح کرد: ۳۳ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان کوهدشت در آستانه افتتاح است و امروز نیز پنج طرح با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

شققت اضافه کرد: شهدای دولت سمبل مدیریت اسلامی بودند که شهید رییسی الگوی مدیریت اسلامی را راه اندازی کرد و شهید رجایی با وجود ۲۷ روز رییس جمهوری همچنان محبوب دلهاست.

شهردار کوهدشت نیز گفت: ساختمان قبلی شهرداری سال ۱۳۳۷ بنا شد و سال ۹۵ شهردار وقت کلنگ زنی این ساختمان را آغاز کرد که تا سال گذشته ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

سجاد طرحانی با اشاره به هزینه کرد ۲۶۰ میلیارد ریال برای این طرح افزود: شهرداری کوهدشت ماهانه ۷۵ میلیارد ریال حقوق می دهد و اعتبارات اجرای طرح از ردیف جاری تامین اعتبار شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha