علیپوریان: مردم از والیبال نشسته انتظار طلا در پارالمپیک دارند

پاریس- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران، گفت: مردم از ما طلا می‌خواهند و همه تلاش‌ها این است که در این دوره از بازی‌ها قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، داود علیپوریان پس از کسب دومین پیروزی تیم کشورمان در پارالمپیک پاریس و در مقابل برزیل، اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما برزیل را در یک دیدار تدارکاتی شکست داده بودیم، اما امروز عملکرد بهتری داشتند. این بازی برای برزیل، دیدار مرگ و زندگی بود، چون از آلمان هم باخته بود و با شکست امروز حذف می‌شد.

وی ادامه داد: بچه‌های ایران در این بازی عالی کار کردند، طبیعی بود که ست سوم کمی آنها به ما نزدیک شوند اما در مجموع، مواردی که کادر فنی که می‌خواست را اجرا کردیم و در نهایت ۳ بر صفر برنده شدیم.

علیپوریان خاطر نشان کرد: مردم از ما قهرمانی می‌خواهند، همه تلاش‌ها ما روی این موضوع است که قهرمان شویم و انشاءالله با دعا مردم این امر محقق خواهد شد.

همچنین، مهدی بابادی دیگر بازیکن تیم ایران نیز، گفت:شرایط خوب بود و بچه‌ها نیز آمادگی خود را نشان دادند. ما باید چه تحت فشار حریف و چه در زمان اشتباهات داوری سعی کنیم بهترین راندمان و عملکرد را ارائه کنیم و خدا را شکر که امروز هم پیروز شدیم.

وی درباره نزدیک شدن امتیازات برزیل به ایران در گیم سوم، عنوان کرد: ورزش بالا و پایین دارد. آنها نیز تمرین می‌کنند و گاهی اوقات شرایط اینگونه می‌شود، اما سعی می‌کنیم که در چنین مواقعی بازی را مدیریت کنیم.

بابادی درباره انتظارات از والیبال نشسته برای تکرار عنوان قهرمانی، تصریح کرد: این انتظار از ما وجود دارد که طلا بگیریم و این موضوع را همیشه به ما گفته‌اند. خودمان هم تلاش می‌کنیم و پتانسیل آن را هم داریم که طلا بگیریم. به هر حال کمی فشار و استرس زیاد وجود دارد، اما انشاالله طلا بگیریم و دل مردم شاد کنیم و دست پر به کشور برگردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha