۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85585657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک جاده های خراسان شمالی نیمه سنگین است

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85585657
ترافیک جاده های خراسان شمالی نیمه سنگین است

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: حجم ترافیک در جاده های این استان از محور فاروج به جنگل گلستان و بالعکس بدلیل تعطیلات ایام صفر نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اکنون در جاده های استان ترافیک روان است، هیچ مسدودی گزارش نشده است و با برنامه ریزی های قبلی تمهیدات ترافیکی برای چند روز تعطیلات و ایام پایانی صفر توسط پلیس انجام شده است.

وی افزود: تردد انواع کامیون و ماشین‌های سنگین به جز خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در تمامی محورهای اصلی استان از ۱۱ تا ۱۴ شهریور از ساعت هفت صبح تا ۲۲ در تمامی محورهای اصلی استان ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: این تمهیدات به منظور روان سازی ترافیک و برقراری عبور و مرور، جلوگیری از هرگونه حوادث و تصادفات جاده ای استان است.

وی ادامه داد: افزایش حجم ترافیک جاده های این استان تا روز شنبه به طور قطعی پیش بینی می شود، برای روان سازی ترافیک عوامل پیاده و گشت‌های خودرویی در تمام مسیرها مستقر شده و تا پایان یافتن زمان عزاداری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش هستند.

سرهنگ اسپیدکار تاکید کرد: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت برخورد می‌کند، مسافران با برنامه ریزی مناسب پرهیز از عجله و شتاب توأم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

۵۷ تیم پلیس، جاده های این استان را برای ایمنی تردد در روزهای پایانی ماه صفر رصد می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha