۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۴:۰۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85586067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام حماس: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۴:۰۶
کد خبر: 85586067
مقام حماس: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است

تهران- ایرنا- عزت الرشق از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، الرشق گفت: نتانیاهو با اظهارات دوشنبه شب خود تاکید کرد که مانع معامله مبادله اسرا و آتش بس است.

وی افزود: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی و دروغگو است و اظهارات دوشنبه شب او پر از دروغ‌هایی بود که دیگر کسی را فریب نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: اظهارات نتانیاهو یک سخنرانی ناامیدانه در جستجوی یک پیروزی توهمی است که پس از ۱۱ ماه همچنان کسی باور نخواهد کرد.

الرشق همچنین گفت: زندانیان می‌توانند فوراً به آغوش خانواده‌های خود بازگردند و کسی که بازگشت آنها را به تاخیر می‌اندازد و مسئول زندگی آنهاست، نتانیاهو است.

وی با بیان اینکه نتانیاهوی جنایتکار مسئولیت جان و امنیت زندانیان تحت بازداشت مقاومت را بر عهده دارد، افزود: خود او دوشنبه شب تاکید کرد که مانع معامله مبادله اسرا و آتش بس است.

پیش تر نتانیاهو در اظهاراتی گفته بود: موضع ما در مورد محور فیلادلفیا ثابت است و تغییر نمی‌کند. در رابطه با امور حساس و محوری در مورد امنیت (رژیم) اسرائیل هیچ انعطافی نشان نمی‌دهیم.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیروهای صهیونیستی از غزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha