۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85586293
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بررسی و مقایسه انواع جدیدترین کولرهای گازی یا اسپلیت

تهران- ایرنابازار- کولر گازی اسپلیت به عنوان یکی از پرکاربردترین و پیشرفته‌ ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در فضاهای داخلی، باعث‌ شده این محصول، جایگاه ویژه‌ ای در بازار داشته باشد. طی سال های گذشته با رعایت استانداردهای مختلف، مدل‌ های جدیدتر از کولر گازی اسپلیت تولید شده اند که از مزایای بی شماری مانند کاهش مصرف انرژی، ظاهر زیبا، عملکرد بهتر در تنظیم دما و کنترل هوشمند برخوردار هستند.

ایرنابازار- انتخاب از میان انواع مختلف کولرگازی از جمله کولر گازی دیواری، پرتابل، اسپلیت ایستاده و پنجره ای برای بهبود تهویه یک فضا به نظر کار دشواری است اما با کمک و مشاوره از کارشناسان مجرب هایپر صنعت فامکو می توانید بهترین کولر گازی را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید، کارشناسان هایپر صنعت فامکو با بیش از ۲ دهه تجربه در امر فروش انواع محصولات تهویه مطبوع در تمامی مراحل انتخاب، خرید، نصب و خدمات پس از فروش همراه شما هستند.

انتخاب بهترین اسپلیت برای شما

برای انتخاب بهترین اسپلیت برای فضای مورد نظر، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. اگر فضای بزرگی برای خنک کردن دارید، اسپلیت با ظرفیت بالا مناسب خواهد بود. همچنین، اگر در کنار خنک کردن محیط به فکر صرفه ‌جویی در مصرف انرژی نیز هستید، مدل ‌هایی که دارای تکنولوژی ‌های صرفه‌ جویی مانند اینورتر هستند، مناسب‌ تر خواهند بود.

در هنگام انتخاب کولر گازی باید هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. با توجه به اینکه هر نوع اسپلیت مزایا و معایب خاصی دارد، باید با دقت به مقایسه آنها جهت انتخاب بهترین کولر گازی بپردازیم.

انواع اسپلیت

کولر گازی دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

اسپیلت‌ دیواری

کولر گازی دیواری یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع کولر گازی است این محصول به دلیل دو تکه بودن در دسته اسپلیت ها قرار می گیرد از ویژگی های کولر گازی دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نصب آسان و سریع
  • از نظر ظاهری جذاب و شیک است.
  • نویز کمتری نسبت به اسپلیت ‌های دیگر دارند.
  • به دلیل نصب بودن بر روی دیوار، فضای زیادی اشغال نمی کند.
  • به دلیل نبود لوله‌ های طولانی، سبب صرفه‌ جویی در انرژی می‌ شوند.

بررسی و مقایسه انواع جدیدترین کولرهای گازی یا اسپلیت

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده معمولا برای ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد و دارای پرتاب باد و قدرت خنک کنندگی بالایی می باشد و برای نصب در فضاهای بزرگ و صنعتی پیشنهاد می شود. این نوع کولر گازی صدا و نویز بیشتری نسبت به اسپلیت‌ های دیگر ایجاد می کند.

بررسی و مقایسه انواع جدیدترین کولرهای گازی یا اسپلیت

کولر گازی پرتابل

کولرهای گازی قابل حمل یکی از کولر های گازی پرطرفدار می باشند که به صورت یکپارچه عرضه می شوند، حداکثر ظرفیت کولر گازی پرتابل ۱۲ هزار می باشد.

کولر گازی پنجره ای

با توجه به عرضه مدل های جدید تر کولر گازی این نوع از این محصول در حال منسوخ شدن می باشد زیرا نصب آن دشوار بوده و به دلیل نوع نصب باعث لرزش و ایجاد نویز در محل نصب شده می شود.

مزایای کولر گازی

کولر گازی اسپلیت یکی از بهترین گزینه ‌ها برای سرمایش منازل و ادارات بوده و دارای مزایای زیر می باشد.

عملکرد بی ‌صدا و امن

کولر گازی اسپلیت دارای سر و صدای بسیار کمی است که به ایجاد فضای آرام و امن در منزل یا محل کار کمک می‌ کند.

طول عمر بالا و نیاز کم به تعمیرات

عمر کولر گازی اسپلیت به دلیل کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات مرغوب بسیار طولانی است و نیاز به تعمیرات مکرر ندارد. این موضوع باعث صرفه‌ جویی در هزینه‌ های خرید و نگهداری خواهد شد.

کاهش هزینه‌ های انرژی

یکی از مزایای اصلی کولر گازی اسپلیت، قابلیت کاهش هزینه‌ های مربوط به انرژی است. این نوع کولر می ‌تواند تا ۵۰ درصد از هزینه ‌های انرژی را کاهش دهد.

ایجاد هوای یکنواخت

کولر گازی اسپلیت باعث سرمایش یکنواخت در تمام نقاط محیط می ‌شود. این ویژگی باعث تساوی دمای هوا در سراسر فضا شده و از تغییرات دمایی ناگهانی جلوگیری می ‌کند.

حفظ تمیزی و بهداشت

استفاده از کولر گازی اسپلیت باعث حفظ فضای بدون رشد قارچ و باکتری می ‌شود. این ویژگی برای حفظ سلامت خانواده و کارکنان بسیار اهمیت دارد و به ایجاد محیطی سالم و تمیز کمک می ‌کند.

نکات مهم در خرید کولر گازی

برای خرید کولر گازی، باید به چند نکته مهم توجه کنید تا از انتخاب بهترین مدل برای نیاز خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی نوع کمپرسور

استفاده از کمپرسورهای مجهز به سیستم اینورتر بصرفه ‌تر بوده و به کاهش مصرف برق کولر کمک می کند.

اندازه کولر

اندازه کولر باید به اندازه اتاق مورد استفاده باشد. انتخاب یک کولر با ظرفیت مناسب برای متراژ اتاق می ‌تواند به عملکرد بهتر کولر گازی کمک کند.

بررسی پرتاب باد

پرتاب باد بیشتر به معنای عملکرد بهتر و خنک کنندگی مناسب تر کولر است.

قیمت اسپلیت

از مواردی که در تعیین قیمت کولر گازی ها موثر است می توان به ظرفیت، متراژ اتاق، هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات، نوع نصب، مصرف انرژی و عملکرد بهتر در دماهای بالا اشاره کرد. از آنجایی که انتخاب بهترین مدل کولر گازی بستگی به نیازهای شخصی شما دارد، توصیه می شود با کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت کنید، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره به مشتریان گرامی می باشند.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha