۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85586386
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85586386
بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

قزوین – ایرنا – نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: مریم دینی فوتبالیست استان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان دعوت شد.

طاهره کشتیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی ملی پوشان بزرگسال کشور از ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که بانوی فوتبالیست قزوینی به همراه سایر ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری خواهد کرد و تلاش داریم تا پرنیان رحمانی نیز به این اردو دعوت شود.

وی در خصوص وضعیت ورزش فوتبال و فوتسال بانوان در قزوین تصریح کرد: به غیر از تیم فوتسال گلبرگ تاکستان به عنوان لیگ برتری کشور، تیم لیگ ۲ به نام استقلال بیدستان در قزوین تمرینات و مسابقات خود را به خوبی پیگیری می کند که از ۱۷ تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری میزبان مسابقات دور برگشت دسته دوم فوتسال بوده و امیدواریم به دسته یک صعود کند.

کشتیرانی اضافه کرد: در بخش فوتبال بانوان استان نیز امروز ۱۲ بازیکنان فوتبال بعد از استعدایابی استانی به مرحله کشوری اعزام شدند که امیدواریم تعداد بالایی از آنها ماندگار شوند.

نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: اتفاقاتی همانند کرونا باعث شد که قزوین چندسالی از فوتبال دور بماند، اما امسال در رده پایه با پنج تیم در هفته دولت مسابقات فوتسال زیر ۱۲ سال برگزار شد که سطح کیفی بازی ها بسیار خوب و مناسب بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha