۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85586466
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کناره‌گیری فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روزنامه «تایمز اسرائیل»، ارتش رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که «تامیر یدعی» فرمانده نیروی زمینی ارتش به دلایل شخصی از سمت خود کناره گیری کرده است.

رسانه های صهیونیستی پیشتر یدعی را نامزد جانشینی رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل معرفی کرده بودند.

خبر استعفای یدعی در حالی منتشر می شود که شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به نقل از شماری از مقامات بلند پایه این رژیم اعلام کرد که ارتش قصد دارد بار دیگر به صورت گسترده به شمال نوار غزه حمله کند.

این مقامات اضافه کردند: حماس توانسته است در مناطق شمالی نوار غزه، خود را بازسازی و ۳ هزار نیروی جدید جذب کند و چاره ای غیر از ورود مجدد به این مناطق نیست.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در بخش های مختلف این منطقه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha