۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85586656
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جهاد اسلامی: مقاومت در کرانه باختری همانند غزه تسلیم نخواهد شد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تداوم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری برای هفتمین روز متوالی، تاکید کرد که مقاومت در این منطقه تسلیم طرح‌های شوم اشغالگران نخواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المسیره، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: همان طور که مقاومت در نوار غزه حاضر به تسلیم در برابر دشمن نیست، در کرانه باختری اشغالی نیز تسلیم نخواهد شد.

این جنبش تاکید کرد: کابینه جنایتکار نتانیاهو اگر فکر می‌کند می تواند طرح و برنامه‌های خود را برای گسترش تسلط بر کرانه باختری اشغالی اجرا کند، دچار توهم است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم پیش از ازدست دادن توهم حاکمیت بر مناطق اشغالی در مواضع خود بازبینی کند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز برای هفتمین روز متوالی به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» یورش برد و اقدام به ویرانی و تخریب و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ۳۰ فلسطینی شهید و ۱۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید کرده است؛ در مقابل، مبارزان و جوانان فلسطینی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha