دوستی: بازی با آمریکا برای ما حیثیتی بود/ بازیکنانم مثل یک سرباز از جان مایه گذاشتند

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی گلبال ایران درباره برتری مقابل آمریکا و کسب جایگاه پنجم پارالمپیک، گفت: این دیدار برای ما حیثیتی بود و توانستیم به خوبی شرایط را کنترل کرده و پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، بهمن دوستی در پایان دیدار تیم ملی گلبال کشورمان مقابل آمریکا که منجر به کسب عنوان پنجمی پارالمپیک شد از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

دوستی، اظهار داشت: مقابل آمریکا مساوی بودیم اما در لحظات آخر بازی را مدیریت کردیم و پیروز شدیم. تمام فکر و ذهن ما رسیدن به سکوی پارالمپیک بود. بازیکنانم مثل یک سرباز از جان و دل مایه گذاشتند و هرچند به مدال نرسیدیم، اما خدا را کشور بازی مقابل آمریکا را بردیم و پنجم شدیم.

سرمربی تیم ملی گلبال ایران با اشاره به وضعیت تیمش، عنوان کرد: تیم ما در سطح تیم‌های خوب دنیاست. در بازی با اوکراین هم خوب عمل کردیم اما در لحظات آخر با بهم خوردن تمرکز یک ورزشکار نتیجه به سود حریف خاتمه یافت و از راه‌یابی به نیمه نهایی بازماندیم.

وی ادامه داد: در طول بازی‌ها مصدومیت‌هایی ایجاد شد و بازی‌های ما نیز پشت هم و پرفشار بود و زمانی برای ریکاوری وجود نداشت و این مساله بر عملکرد ما تاثیر گذار بود. در مجموع از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و معتقدم اگر برجنبه‌های روانی آن کار شود به نتایج بهتری دست خواهیم یافت‌.

تیم ملی گلبال ایران با برتری ۴ بر ۳ مقابل آمریکا عنوان پنجمی این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha