رحیمی: سعی کردم روند صبح را ادامه دهم اما نشد

پاریس- ایرنا- بانوی پاراتیراندازی ایران پس از ناکامی در بازی‌های پارالمپیک پاریس، گفت: سعی کردم روند مسابقات صبح را ادامه داده و به هدفم برسم اما نشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سمیه رحیمی ملی‌پوش پاراتیروکمان در اسلحه ریکرو بعد از پایان کارش در بخش افرادی بازی‌های پارالمپیک پاریس و نرسیدن به مدال گفت: همه کارهایی را که باید انجام می‌دادم که بتوانم اضطرابم را کنترل کنم را انجام داده بودم، اما گاهی استرس غالب می‌شود و نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: امروز صبح خیلی خوب تیر زدم و حس می‌کنم که تمرکز بیشتری داشتم. متاسفانه فاصله‌ زیادی بین مسابقات صبح و بعد از ظهر افتاد. مسابقات صبح ساعت ۹:۳۰ (به وقت پاریس) تمام و بعد از ظهر ساعت ۱۷ آغاز شد و با توجه به اینکه با روانشناس تیم صحبت کرده بودم، سعی کردم که این روند را طی کنم و آرامش داشته باشم. اما نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم.

رحیمی در خصوص حریف چینی وی نیز گفت: او حریف عنوان‌داری است و در پاراآسیایی هانگژو نیز با او رقابت داشتم و اینجا هم نتوانستم شکستش دهم. امیدوارم در مسابقات بعدی پرتوان‌تر حضور یابم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

مسابقات پاراتیروکمان بازی‌های پارالمپیک‌ در روز ششم این بازی‌ها، با برگزاری رقابت‌های مرحله یک چهارم پیگیری شد. در این بخش از مسابقات رحیمی به مصاف «یانگ» از چین رفت و با نتیجه ۶ به صفر متحمل شکست شد. بدین ترتیب رحیمی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

پاراکماندار ایران صبح امروز با کسب برتری برابر نمایندگان فرانسه و یونان در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم‌، به مرحله یک چهارم راه یافته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha