فولادشهر برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی آمادگی کامل دارد

اصفهان- ایرنا- شهردار فولادشهر از آمادگی کامل این شهر برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی از جمله بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ایزدی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای میزبانی فولادشهر اصفهان برای برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: امروز ورزشگاه فولادشهر تمام استانداردهای مورد نظر فیفا را دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مناسب این بازی را آبرو و افتخاری برای کشور می‌دانیم، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری‌ برای برگزاری مناسب این بازی بکار گرفته شده است.

شهردار فولادشهر اضافه کرد: مدیریت شهری این شهر با همکاری باشگاه ذوب آهن برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از این رویداد روزهای اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ روز پیش ورزشگاه فولادشهر برای برگزاری این بازی به تأیید AFC رسید ادامه داد: امروز فولادشهر، دارای ورزشگاه مورد تأیید فدراسیون فوتبال با استانداردهای بین المللی است.

ایزدی با بیان اینکه مدیریت شهری‌ فولادشهر این اقدامات را در راستای مسوولیت های اجتماعی خود انجام اقدام داده است، ادامه داد: پویشی برای خوش‌آمدگویی به میهمانان و ورزشکاران ایجاد شده و یک تلویزیون شهری نیز برای پخش بازی در پارک پرنیان شهر فولادشهر جانمایی شده است.

وی، پاکسازی ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه فولادشهر، آذین بندی شهر با پرچم ایران، شست‌وشو و روشنایی معابر خارج از ورزشگاه، پاکسازی و رنگ آمیزی آنها و هماهنگی ایستگاه‌های تفکیک شده مختص اتوبوس برای حمل و نقل هواداران در مرکز استان با شهرداری اصفهان را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری و باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برشمرد.

شهردار فولاد شهر با بیان اینکه بیش از ۶ هزار پرچم کشور ایران جهت توزیع رایگان بین هوادارن تهیه شده است، گفت: در حال حاضر برآوردی از هزینه اقدامات صورت گرفته در شهر نداریم اما باشگاه ذوب آهن این هزینه‌ها را در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود در نظر می‌گیرد.

ایزدی اضافه کرد: این بازی مهم اولین بازی با حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر است و در همین راستا با شهرداری اصفهان مکاتباتی انجام شده و برای حضور بانوان هماهنگی لازم انجام شده است.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست تمبر یادبود برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان رونمایی شد.

فولادشهر برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی آمادگی کامل دارد
عنوان

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
فولادشهر در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha