۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

شهریار- ایرنا- رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری سارقانی که در اوایل شب از دختران و پسران جوان با استفاده از سلاح سرد در شهریار سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سرهنگ‌ فضل اله سواری پور روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف و قاپ زنی تلفن همراه در شهرستان شهریار توسط ۲نفر با ۲دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شکات مشخص شد سارقان ۲پسر جوان بودند که در اوایل شب از دختران و پسران جوان با استفاده از سلاح سرد در شهریار سرقت می کردند.
رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی مخفیگاه سارقان در سراسیاب ملارد شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام که متهم با داشتن قمه به سمت ماموران حمله ور شد که با درایت و هوشیاری ماموران متهم مهار و دستگیر شد.

۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

سرهنگ سواری پور با بیان اینکه در بازجویی های فنی بعمل آمده، هر ۲سارق به ارتکاب بزه انتسابی و انجام تعداد ۲۲ فقره سرقت زورگیری در شهریار و شهرک های اطراف آن اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق مسلح در شهرستان قدس

۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قدس هنگام گشت زنی در سطح شهرستان قدس به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند که پس از استعلام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده، از این رو دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی با اقدامات فنی و پلیسی در عملیاتی موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری متهم شدند و در بازرسی از خودرو علاوه بر کشف اموال سرقتی از جمله انواع قطعات خودرو و ۳ قبضه سلاح سرد موفق به کشف یک قبضه سلاح گرم نیز شدند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و در بازجوئی های فنی پلیس با توجه به اموال سرقتی کشف شده به جرم خود اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

مامور قلابی در شهرستان رباط کریم روانه زندان شد

۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندی مبنی بر اینکه فردی جلوی بیمارستان فاطمه الزهرا رباط کریم اقدام به اخاذی تحت عنوان مامور انتظامی با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از وی نموده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی های قضائی به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی متهم راشناسایی و به همراه خودرو دستگیر کرده و مدارک سرقت شده از شهروند داخل خودروی وی کشف شد در این خصوص متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف و اعلام داشت که قصد اخاذی از این شهروند را داشته است.

انهدام باند ۱۲نفره شرکت هرمی اتباع در شهرستان ملارد

۲ سارق زورگیر از دختران و پسران در شهریار دستگیر شدند

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی استان با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت و آمد مشکوک تعدادی اتباع غیرمجاز در محله ای در شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از تحقیقات فنی پلیس و مشخص شدن فعالیت اتباع غیرمجاز در پوشش شرکت هرمی در ملارد، با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد ساختمان مورد نظر شده و ۱۲ نفر از اتباع غیرمجاز را با عنوان اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی دستگیر کردند که در بازرسی از محل رایانه، لب تاب، جزوات و کتابچه های آموزشی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: افراد دستگیر شده از اتباع غیرمجاز بودند که به عنوان اعضای شرکت هرمی در دفتری در ملارد فعالیت می کردند که پس از دستگیری به دلیل فقدان مدارک هویتی و غیرمجاز بودن، جهت طرد از کشور به اردوگاه استان البرز منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha