۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85587696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دیدار کوهپایه‌زاده و رئیس انجمن جهانی پاراشنا

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85587696
دیدار کوهپایه‌زاده و رئیس انجمن جهانی پاراشنا

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان کشورمان با رئیس انجمن پاراشنا در IPC دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴ جلیل کوهپایه‌زاده با نیکلسون رئیس انجمن جهانی پاراشنا در کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار و گفتگو کردند.

کوهپایه‌زاده با اشاره به این نشست گفت: به منظور توسعه رشته پاراشنا در مباحث آموزشی، دوره‌های مربیگری، افزایش قابلیت‌های کشورمان در برگزاری مسابقات این رشته و کلاس‌بندی پزشکی با رئیس انجمن جهانی پاراشنا کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار گفتگو کردیم.

وی ادامه داد: برای طراحی دوره‌های آموزشی مطالبی را عنوان کردیم که با موافقت رئیس انجمن جهانی پاراشنا همراه شد. همچنین درباره برگزاری دوره کلاس‌بندی در سطح ملی با حضور افراد مختلف از کشورهای همسایه مواردی را مطرح کردیم که مقرر شد در این زمینه درخواست‌مان را برای کمیته جهانی پاراشنا در IPC ارسال کنیم.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اهمیت پاراشنا در استراتژی برنامه چهار ساله فدراسیون، بتوانیم با حمایت انجمن جهانی پاراشنا در IPC، در توسعه این رشته در کشور هم به لحاظ بعد سلامت جسمانی ورزشکاران معلول و هم به لحاظ بعد قهرمانی و مدال آوری اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

کوهپایه زاده همچنین افزود: رئیس انجمن پاراشنا جهانی از اینکه ما به دنبال توسعه کمی و کیفی این رشته در کشور هستیم تشکر و قدردانی کرد. در این دیدار نیکلسون گفت حضور شما در این جلسه نشان دهنده اهمیت دادن کشور ایران به رشته پاراشنا است و از این بابت از شما سپاسگزارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha