۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85587829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰درصد هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است

شهریار - ایرنا -  رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شهریار از پوشش بیمه ای ۹۰ درصدی هزینه های درمان نازایی و ناباروری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، مهدی فرح پور روز پنجشنبه اظهار داشت : در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زوجین نابارور می توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری تا سن ۴۹ سالگی و تا سه دوره درمانی به صورت بیمه ای بهره مند گردند.

قابل ذکر است ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری و نازایی بر اساس نوع مالکیت (دولتی ، خیریه ، خصوصی )موسسه درمانی، توسط بیمه سلامت پرداخت می گردد.

۹۰درصد هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شهریار در خصوص افزایش پوشش بیمه ای تعداد داروها و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد استفاده در درمان نازایی و ناباروری افزود: تعداد اقلام دارویی تحت پوشش بیمه سلامت برای زوجین نابارور به ۶۶ قلم ، لوازم و تجهیزات پزشکی به ۲۹ قلم و تعداد خدمات آزمایشگاهی تشخیص طبی به ۵۸ مورد افزایش یافته است .

فرح پور با اشاره به پوشش بیمه خدمات تشخیصی درمان نازایی و ناباروری اظهار داشت: ۷ کد خدمت تصویر برداری سونوگرافی و ۱۶ قلم آزمایش ژنتیک جهت بررسی سقط مکرر جنین تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است که با سهم ۹۰ درصدی بیمه سلامت در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت اعمال شده است.

شهرستان شهریار دارای بیش از ۲۴۰ بیمه شده نابارور می باشد که از خدمات تشخیصی درمان نازایی و ناباروری بهره مند گردیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha