۲ مدافع سپاهانی در ترکیب اولیه تیم ملی مقابل قرقیزستان

اصفهان-ایرنا- ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با قرقیزستان اعلام شد و ۲ مدافع جوان سپاهان در خط دفاع قرار گرفتند و مهدی طارمی در نخستین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی بازوبند کاپیتانی را بربازو خواهد بست.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران لحظاتی قبل ترکیب نهایی تیم ملی برای مصاف با قرقیزستان را در حالی اعلام کرد که ۲ مدافع تیم سپاهان اصفهان از همان ابتدای بازی در خط دفاعی تیم ملی به میدان خواهند رفت.

حضور ۲ مدافع جوان سپاهان یعنی امین حزباوی و آریا یوسفی در خط دفاعی تیم ملی ایران و از ابتدای بازی نشان می دهد، تیم اصفهانی در تقویت خط دفاع موفق عمل کرده است.

براساس ترکیب اعلامی قلعه نویی، همانطور که انتظار می رفت مهدی طارمی در نخستین بازی مرحله مقدماتی به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شده است.

طارمی با ٢ گل زده برای تیم ملی فوتبال که در دیدار با انگلیس در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به دست آمد، بهترین گلزن ایران در این رقابت‌ها است.

۲ مدافع سپاهانی در ترکیب اولیه تیم ملی مقابل قرقیزستان

ترکیب تیم ایران براساس اعلام کمیته برگزار کننده شامل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، امین حزباوی، آریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون و مهدی قایدی است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب ۱۵ شهریور راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی کشورمان پیش از این ۶ دوره در جام های جهانی فوتبال در ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۴ برزیل ، ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر حضور داشته است و امروز برای رسیدن به هفتمین جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان می رود.

۲ مدافع سپاهانی در ترکیب اولیه تیم ملی مقابل قرقیزستان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha