۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85588101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدیه زندگی با اهدای عضو جانباز دفاع مقدس در بهبهان

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبر: 85588101
هدیه زندگی با اهدای عضو جانباز دفاع مقدس  در بهبهان

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان گفت: چهل و نهمین عمل اهدای عضو دانشکده علوم پزشکی بهبهان روز پنجشنبه در بیمارستان آموزشی درمانی شهیدزاده بهبهان انجام شد.

به گزارش ایرنا دکتر نسرین علی‌نژاد پنجشنبه در این باره اظهار کرد: اهدای عضو کبد "خنجر راغ نژاد" از جانبازان دفاع مقدس به یک فرد نیازمند پیوند، با رضایت خانواده وی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: مرحوم راغ‌نژاد ۶۱ ساله از ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، با اهدای عضو در پایان حیات دنیوی خود نیز به مردم درس ایثار و فداکاری آموخت.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان توضیح داد: پس از تلاش‌های تیم پزشکی درمانی و با اعلام مرگ مغزی، هماهنگی‌ها و مقدمات کار توسط واحد فراهم آوری اعضای دانشکده علوم پزشکی بهبهان آغاز و با اعلام رضایت خانواده‌ عزیز بیمار، هماهنگی لازم جهت حضور تیم پزشکی اعزامی از شیراز انجام شده و سحرگاه امروز این عمل با موفقیت انجام شد.

براساس این گزارش شهروندان در صورت تمایل به ثبت نام در سامانه اهدای عضو می‌توانند کدملی خود را به شماره ۳۴۳۲ ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن کارت اهدای عضو برای آن‌ها صادر خواهد شد؛ که در صورت تمایل می‌توانند از آن پرینت بگیرند. در غیر این صورت در فضای مجازی وجود داشته و در سامانه ملی اهدای عضو نیز ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha