۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
کد خبر: 85588130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیراندازان برتر لیگ خراسان رضوی معرفی شدند

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
کد خبر: 85588130
تیراندازان برتر لیگ خراسان رضوی معرفی شدند

مشهد-ایرنا- آیین اختتامیه و معرفی تیم‌ها و تیراندازان لیگ برتر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی پنجشنبه شب با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۰ تیم با ۲۰۰ تیرانداز در ۹ مرحله در بخش تفنگ و تپانچه بادی جام زنده یاد محمود سوقندی با هم رقابت کردند.

غلامحسین نقدیان افزود: در بخش تیمی تفنگ بانوان هیات شهرستان سرخس مقام نخست را کسب کرد، پرشین فلور مشهد دوم شد و آکادمی صنعت گاز سرخس به مقام سوم دست یافت.

وی ادامه داد: در تیمی تفنگ آقایان پرشین فلور، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و هیات شهرستان نیشابور مقام‌های برتر را بدست آوردند.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی اظهار کرد: در تیمی تپانچه بانوان پرشین فلور، توان توس مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی نخست تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در تیمی تپانچه آقایان نیز شهدای مدافع امنیت (الف) به مقام نخست دست یافت، پرشین فلور دوم شد و همیشه شاداب مشهد بر سکوی سوم ایستاد.

نقدیان ادامه داد: در انفرادی تفنگ بانوان بزرگسال نیز الهام شادکانی، رئوفه امیری زاده و مژده مقیسه مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در انفرادی تفنگ آقایان بزرگسال هم مجید براهو، علی گرمابی و حمید خراسانی به مقام نخست تا سوم دست یافتند.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی اظهارکرد: در انفرادی تپانچه بانوان بزرگسال زینب بکائیان به مقام نخست دست یافت، نجمه سعادتی نسب و مبینا رودی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش آقایان نیز حسین ظفر جعفرزاده، پیمان شاداب مهر و محمود سبحانی مقام‌های برتر را بدست آوردند.

نقدیان گفت: در انفرادی تفنگ بانوان جوان هم سحر لطفی نیا، ویدا شالچین و ندا علیمیرزایی به مقام اول تا سوم دست یافتند و در انفرادی تفنگ آقایان جوان هم علی باقری، سید محمدعلی برادران و شایان بهاری بر سکوهای برتر ایستادند.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی افزود: در انفرادی تپانچه بانوان جوان عارفه جانگداز، آیناز عرب محقی و مهدیه خیاط زاده و در انفرادی تپانچه آقایان جوان سعید پورباقری، عرفان قربان پور و معین بامداد روی سکو قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در انفرادی تفنگ بانوان نوجوان مائده باباشکوری، شیرین بهاری و هلیا اشکذری و در انفرادی این بخش آقایان محمدحافظ زویچی ترک، آرمان یاوری و طاها عطامهر و در انفرادی تپانچه آقایان نوجوان محمدمهدی نوبهاری و آرمین سعیدان برتر شدند.

نقدیان افزود: در سطح طلایی لیگ رشد تفنگ بانوان، ویدا شالچین، نرجس مرادی پور و سحر لطفی نیا و در سطح نقره ای مائده شریعتمدار، زهرا ابراهیمی و ندا علیمیرزایی و در سطح برنزی الهام بهروزی منش، معصومه شاهسون و سحر مظلوم مقام‌های برتر را بدست آوردند.

وی ادامه داد: در سطح طلایی لیگ رشد تپانچه آقایان محمود سبحانی، محمود طاهری شرق و مهدی حیرانی و در سطح نقره ای سید پوریا پورحسینی، علی شمس داودلی و مهدی گروهی و در سطح برنزی یدالله قربان پور و غلامحسین انصاری به عناوین برتر دست یافتند.

حدود ۳۰۰ نفر در رده‌های مختلف سنی خراسان رضوی در رشته تیراندازی فعال هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha