۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۳۰
کد خبرنگار: 1563
کد خبر: 85588215
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

شادی دنانشینان از کسب مدال نقره علی پیروج

۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۳۰
کد خبر: 85588215
شادی دنانشینان از کسب مدال نقره علی پیروج

یاسوج-ایرنا- جمعی از شهروندان و ورزش دوستان کهگیلویه وبویراحمدی و دنا نشینان در پی کسب مدال نقره علی پیروج نماینده شایسته کشورمان در پرتاب نیزه در مسابقات پارالمپیک پاریس به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش ایرنا، جمعی از شهروندان و ورزشکاران بهمراه محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی با حضور در منزل پدر علی پیروج این پیروزی شیرین و کسب مدال نقره پاریس را به وی تبریک گفتند.

شادی دنانشینان از کسب مدال نقره علی پیروج

گروهی از جوانان و هواداران علی پیروج با پایکوبی و جشن و شادمانی و کسب این عنوان علی پیروج شبی به یادماندنی در منزل پدری این ورزشکار پر افتخار را خلق کردند.

محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم با تبریک این پیروزی تاریخی به ملت ایران و به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پیروج قهرمان واقعی است.

وی تصریح کرد: پیروج توانست با کمترین امکانات و در یک استان محروم و منطقه کوچک افتخار افتخار بزرگی را برای ملت ایران و کشورمان کسب کند و باید این عنوان و پیروزی شایسته را به هم استانی ها و دنا نشینان تبریک گفت.

وی با اشاره به شور و حال خاصی که در زمان تماشای این مسابقه جلوی خانه این قهرمان پارالمپیکی وجود داشت هم گفت: از همراهی خوب مردم استان که در همه صحنه‌ها که بهترین پشتیبان و دلگرم کننده برای همه ورزشکاران هستند باید قدردانی کرد.

علی پیروج نماینده شایسته کشورمان شامگاه پنجشنبه توانست در پرتاب نیزه و در مسابقات پارالمپیک پاریس، به مدال نقره دست یابد.

علی پیروج در پرتاب اول خود خطا کرد و پرتاب دوم او ۶۰.۴۱ متر بود. پرتاب سوم این پرتابگر ۶۹.۷۴ متر بود و او در تلاش چهارم خود رکورد ۶۰.۶۲ متر را ثبت کرد.

پیروج در پرتاب پنجم نیزه را ۶۷.۸۳ متر پرتاب کرد و در تلاش ششم خود نیز رکورد ۶۲.۸۷ متر را ثبت کرد و به مدال نقره رسید.

در این ماده دنیل پمبروک از بریتانیا دو بار رکورد جهان را شکست و با رکورد ۷۴.۴۹ قهرمان شد. پرتابگر کوبایی نیز پس از پیروج در مکان سوم ایستاد.

سجاد نیک پرست و علی پیروج دو پرتابگر کشورمان بودند که در این مسابقه به رقابت با ۶ پرتابگر دیگر پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha