۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85588343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ری راهبرد جدید صنوف را مشخص می کند

شهر ری - ایرنا - انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری به میزبانی فرهنگسرای ولا با حضور ۳۷ رئیس اتحادیه مسئولیت و راهبرد جدید اصناف ری را مشخص خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، شنبه ۱۷ شهریورماه و از ساعت ۱۰ صبح، انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری به میزبانی فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد و ۳۷ رئیس اتحادیه صنفی در این انتخابات، راهبرد بزرگترین مجموعه اقتصادی شهرستان ری را برای ۴ سال آینده تعیین تکلیف خواهند کرد.

روز ملی اصناف ( یکم تیرماه ) تجلی حضور و نقش‌آفرینی خانواده بزرگ و توانمند اصناف در بالندگی و رشد و توسعه اقتصادی کشور و مجالی برای تکریم و تجلیل از اعضای این جامعه خدوم و تأثیرگذار است.
اگر نظام اقتصادی کشور را به دو بخش کلان و خرد تقسیم‌بندی کنیم، بی‌تردید اصناف، طلایه‌داران و فرماندهان اقتصاد خرد و پیشتازان عرصه توزیع و موتور محرک اقتصاد کشور محسوب می‌شوند که نه تنها نقش مهم و بی‌بدیلی در حرکت چرخ‌های اقتصادی ایفا می‌کنند، بلکه جایگاه و موقعیت آنها در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است.
پیوند و ارتباط تنگاتنگ عموم جامعه با اصناف و بازاریان، از دیرباز و در طول تاریخ، سرمنشاء تحولات عظیم و سرنوشت‌سازی بوده و مردم همواره بازار را یکی معتمدترین و معتبرترین ارکان اجتماع قلمداد می‌کردند.

در همین حال ، هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان ری در آخرین دوره از ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ و حدود ۴ سال و نیم مشغول به فعالیت بود که ریاست نیمی از این دوره بر عهده لطف اله ستاره بود که به دلیل قانون منع فعالیت رئیس اتحادیه ها بیش از دو دوره متوالی و خروج او از اتحادیه کفاشان و سراجان، بعد از آن شاهد خروج ستاره از ترکیب اتاق اصناف بودیم تا نیمه دوم این راه، با ریاست سید محسن کشاورزی به پایان برسد.

حالا خبرهای رسیده حکایت از تشکیل دو لیست انتخاباتی برای رقابت روز شنبه دارد و باید دید چه سرنوشتی پیش روی اعضای اتحادیه صنفی تولیدی و توزیعی شهرستان ری خواهد بود.

انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ری راهبرد جدید صنوف را مشخص می کند

۳۷ رئیس اتحادیه صنفی شهرستان ری در رای گیری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری در روز شنبه در فرهنگسرای ولاء شرکت خواهند کرد.

۱- نسرین حسنی(آرایشگران زنانه) ۲- محمد زمانی(آهن سازان و آهن کاران ساختمانی) ۳-کامران بهورمنش(اغذیه و مواد غذایی) ۴- سیدمحسن کشاورزی(انبارهای کالای تجارتی و آهن فروشان) ۵- میراحمد حسینی(پلاستیک و ملامین) ۶- محمد کهیلا(پرنده، ماهی و قصابان) ۷- ابوالفضل مصباحی عنبر(پیرایشگران مردانه) ۸- محسن خاکپور(تعویض روغن) ۹- رسول کشاورزی(تعمیرگاه و توقفگاه) ۱۰- محمدحسین کفایتی(کنندگان و فروشندگان البسه، پوشاک و خرازان) ۱۱- فاضل فخری(تولید کنندگان و فروشندگان لوزام برقی) ۱۲- علی علیزاده ثابت(تعمیر کاران و فروشندگان موتور سیکلت و دوچرخه) ۱۳- مرتضی سپهری(خشکشویی و رنگرزی) ۱۴- امیر عطارنژاد(خواربارفروشان، عطاران و لبنیات) ۱۵- سیدعلیرضا خرم دره(خدمات آهنگری و صافکاری اتومبیل) ۱۶- علی اکبر بخشائیان(درود گران مبلسازان و چوب فروشان و مصنوعات فلزی) ۱۷- عباس مهاجر شجاعی(آژانسهای تاکسی سرویس) ۱۸- مجید کریمیان(دارندگان کامیون، کمپرسی و ماشین آلات راهسازی) ۱۹- محسن محمودی(رنگ و ابزار و لوازم ساختمانی) ۲۰- غلامرضا پاکزاد(ذوب فلزات) ۲۱- اکبر لرپری زنگنه(سنگ بر و سنگ تراش) ۲۲- علی احمدی(شوفاژ کاران) ۲۳- لطف اله ستاره(طلا، ساعت، نقره و جواهر) ۲۴- مجید عبدلی(عکاسان، فیلمبرداران و خدمات رایانه) ۲۵- عباس اربابی نژاد(فروشندگان کتاب و نوشت افزار و جراید) ۲۶- مهدی الهی(فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی، صوت و تصویر، چینی و بلوز و فرش و موکت) ۲۷- حسن رحمتی(قنادان، قند ریزان و نبات ریزان) ۲۸- فرهاد برزگری(قالیشویان قالیبافان و خدمات فرش) ۲۹- رضا اکبر(کفاشان و سراجان) ۳۰- اکبر فنائی(لوازم یدکی اتومبیل) ۳۱- حسین قاسمی حسن آبادی(ماشین ساز و فلز تراش) ۳۲- رحیم حشمتی(مکانیسینهای ماشین آلات سبک و سنگین) ۳۳- علی محسنی توانا(مشاورین املاک) ۳۴- روح اله حبیبی(مصالح و خدمات ساختمان) ۳۵- حسین سبزعلی(میوه، سبزی، بارفروشان و گل فروشان) ۳۶- محمدرضا بشیری(نانوایان) ۳۷- مصطفی محمدیار(وانت بار)

وعده برای ساخت اتاق اصناف ری

لطف اله ستاره رییس سابق اتاق اصناف و رییس فعلی اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ری در آستانه برگزاری انتخابات اتاق اصناف ری درگفت وگویی با رسانه ها پیرامون انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف، نکات را ارائه کرده است.

وی با یک وعده ، قول داده است که هزینه کامل و چندین میلیاردی احداث ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان ری را شخصا پرداخت کند. نکته قابل توجه آن است، لطف اله ستاره در این انتخابات کاندیدا نشده و هدفش از مشارکت در این کار را، پیشبرد هر چه بهتر اهداف اتاق اصناف شهرستان ری در راستای خدمت به مردم شریف ری عنوان کرده است.

در آستانه برگزاری انتخابات اتاق اصناف شهرستان ری، برخی روسای اصناف ری در پیامهایی از ائتلاف اتاق اصناف قوی با شعار همدلی، وفاق و پیشرفت، حمایت خود را از برخی نامزدها اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha