«رصتا»؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها

تهران- ایرنا- مدیر محتوایی سکوی عماریار گفت: در نمایشگاه رصتا، پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت نمایش خانگی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، بهنام خان‌محمدی مدیر محتوایی عماریار درباره نقش نمایشگاه رصتا در ارتقای صنعت نمایش خانگی افزود: حضور پلتفرم‌ها در چنین نمایشگاهی باعث معرفی و عرضه محصولات، توانمندی‌ها، دانش و تجربیات آنها به سازمان‌ها، شرکت‌ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم‌های این صنعت می‌شود و این گام موثری در ارتقای صنعت است؛ زیرا در این رویدادها مشورت‌خواهی، هم‌افزایی و شناسایی افراد مرتبط اتفاق می‌افتد.

وی گفت: در این موقعیت، پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.

خان‌محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود.

وی در این‌باره توضیح داد: همین که این نمایشگاه بتواند به تکمیل این چرخه تولید، توزیع و مصرف کمک کند، یعنی به خودی خود به ارتقای صنعت کمک کرده است.

«رصتا»؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها
بهنام خان‌محمدی، مدیر محتوایی «عماریار»

مدیر محتوایی عماریار درباره هدف از شرکت در این رویداد عنوان کرد: نخستین هدف ما پیدا کردن پلتفرم‌های هم‌سو با عماریار است که بر اساس دغدغه‌های مشترک فعالیت می‌کنیم تا بتوانیم با آن‌ها به هم‌افزایی برسیم. حالا این هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف از تولید مشترک گرفته تا تبلیغات و غیره معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه‌داد: دومین هدف ما، عرضه عماریار به‌عنوان پلتفرم قابل اعتماد به تولیدکنندگان محتواست، به‌ویژه آثار مستند و کوتاه. زیرا عماریار یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌هایی است که دغدغه انتشار این نوع تولیدات را دارد.

خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین رویدادهایی چقدر در انتقال تجربه و هم‌افزایی بین سکوها نقش خواهد داشت، بیان‌داشت: به طور قطع در چنین رویدادهایی است که پلتفرم‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، نیازهایی که دارند را با توان سایر پلتفرم‌ها رفع کرده و نقاط قوت و توانمندی‌های خود را به سایر پلتفرم‌ها عرضه کنند. در واقع بتوانند حلال مشکلات آنها باشند و تجربیاتی که در حل مشکلات مشابه داشتند را به اشتراک بگذارند.

این مدیر محتوا اضافه‌کرد: به‌علاوه پلتفرم‌ها می‌توانند دانش و دانسته‌های خود را با اشتراک‌گذاری بالا ببرند و در رقابت با پلتفرم‌های بزرگ همراه و هم‌قدم شوند. اینجاست که رصتا و صدالبته کمک خود ساترا می‌تواند نقش پر رنگی داشته باشد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha