۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85588455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی در مسابقات والیبال آسیا در یزد

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: بیست وششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این اداره کل، " زهیر حاجی حسینی " افزود: از اردیبهشت ماه امسال با تصمیم فدراسیون والیبال و همراهی مجموعه استان و استاندار ، یزد به عنوان بیست و ششمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به عنوان میزبان شناخته و انتخاب شد.

وی با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۵ شهریور میزبان این مسابقات هستیم افزود: در این دوره از مسابقات هشت تیم حضور دارند که ۲ تیم از ایران (فولاد سیرجان و شهداب یزد) و ۶ تیم از قطر، قزاقستان، کویت و عراق حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه این تعداد بازیکن خارجی در مسابقات حضور دارند ادامه داد: این رویداد یکی از معتبرترین رویدادهای ورزشی در چند سال اخیر است و امید داریم استان میزبان شایسته‌ای برای مسابقات باشد.

حاجی حسینی گفت: سه سالن ورزشی در نظر گرفته شده است، ۲ سالن به عنوان سالن تمرینی و یک سالن برای برگزاری مسابقات که سالن برگزاری مسابقات سالن ۶ هزار نفری شاهدیه خواهد بود .

وی افزود: هم‌اکنون ۲ تیم وارد یزد شدند و از فردا همه تیم‌ها وارد می‌شوند و از یکشنبه به طور رسمی آغاز مسابقات را داریم.

وی با اشاره به اینکه بلیت بازی‌ها به صورت روزانه در نظر گرفته شده گفت: در هر روز چهار بازی را داریم که می‌توانند به صورت روزانه بلیت‌ها را تهیه کنند.

استان یزد دارای ۵۵ هیات ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha