برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال جاری در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش و چهل و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

"جمیلا ملکشاهی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این آزمون در۲ بخش کتبی و عملی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون آنلاین حضوری در پنج حوزه ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و هلیلان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: آزمون کتبی و حضوری به صورت آنلاین از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۳ تا ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: متقاضیان در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای جدید، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره‌سازی، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) جدید و تصویربرداری شرکت می کنند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۲۳۵ نفر در آزمون جامع (آنلاین حضوری و عملی) شرکت می‌کنند، ابراز کرد: همچنین تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون ادواری (آنلاین حضوری و عملی) ۱۵۹ نفر است.

وی با بیان اینکه آزمون‌های عملی جامع و ادواری از ۱۷ الی ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در استان ایلام فراهم‌شده است.

به گفته ملکشاهی افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha