جابجایی ۹ هزار و ۶۰۰ زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز طرح جابجایی زائران حرم رضوی، ۹ هزار و ۶۰۰ زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به مشهد مقدس اعزام و برگشت داده شدند.

«اورجعلی علیزاده» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طرح جابجایی زائران حرم رضوی از ۱۲ تا ۱۶ شهریور اجرا شد، افزود: این تعداد زائر حرم رضوی با ۳۶۲ سرویس اتوبوسی رفت و برگشت جابجا شده اند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح بیش از سه هزار و ۸۸۰ زائر با ۱۸۶ سرویس اتوبوس به مشهد مقدس اعزام و تاکنون پنج هزار و ۷۹۰ مسافر با ۱۷۶سرویس اتوبوس به استان بازگشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: گروهی از همکاران این اداره کل به سرپرستی رییس اداره حمل و نقل مسافر نیز در زمان اجرای طرح در پایانه مسافری مشهد مستقر شده اند تا روند خدمات رسانی و برنامه ریزی برای بازگشت زائران حرم رضوی استان را تسهیل کنند.

علیزاده، ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت ها و موسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان در طرح جابجای زائران اربعین حسینی نیز از ۱۶مرداد تا هفت شهریور ۴۹ هزار نفر زائر را با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ سرویس به مرزهای منتهی به کربلا به ویژه مهران و بالعکس جابجا کردند.

به گزارش ایرنا، ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با ۶۹۹ اتوبوس، یک هزار و ۶۹۱ مینی بوس و ۸۳۵ سواری کرایه و ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری در زمینه جابجایی مسافران برون شهری به نقاط مختلف کشور فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha