آموزش و پرورش کاشان بر فعالیت پایگاه های انتخاب رشته نظارت دارد

کاشان _ ایرنا _ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: کمیته انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش کاشان تا پایان فرآیندهای مربوطه بر فعالیت‌ پایگاه‌های انتخاب رشته نظارت دارند.

غلامرضا بخشی موحد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا یک پایگاه انتخاب رشته کنکور در شهرستان راه اندازی شده است که در ۲ نوبت صبح و عصر فعال هستند.

وی اظهار کرد: ۱۰ نفر از مشاوران برتر انتخاب رشته و برنامه‌ریزی درسی حوزه آزمون سراسری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به والدین و دانش آموزان شهرستان هستند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: برای دانش آموزان یک پایگاه مشترک در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش کاشان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری تا ۱۸ شهریور ماه انجام می‌شود گفت: مراکز انتخاب رشته تا پایان مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش یا تمدید احتمالی این زمان مشغول فعالیت خواهند بود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اردیبهشت و نوبت دوم تیر امسال در سراسر کشور برگزار شد و در نوبت دوم در روزهای پنجشنبه و همچنین جمعه ۲۱ و ۲۲ تیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha