۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85589323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متقاضیان عمره مفرده خراسان جنوبی در ۲ نوبت اعزام می‌شوند

بیرجند - ایرنا - مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: براساس هماهنگی و تمهیدات به عمل آمده، عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف استان در ۲ نوبت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

حسین دستگردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان عمره مفرده می‌توانند از امروز ۱۸ شهریور با مراجعه به سامانه my.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و تشکیل گروه‌های خانوادگی و انتخاب کاروان اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه اعزام متقاضیان بیان کرد: نوبت اول اعزام زائران از ۲۸ شهریور ماه جاری تا ۳۰ آذر و نوبت دوم از اول دی تا پایان موسم عمره که اطلاع‌رسانی خواهد شد در نظر گرفته شده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه‌گذار عمره مفرده عنوان کرد: مشمولان واجد شرایط در سطح استان می‌توانند از امروز ساعت ۱۰ صبح نسبت به انتخاب کاروان، مراحل تکمیلی لازم و ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره یک تا ۱۸۰ در اولویت تشرف قرار دارند یادآور شد: عده‌ای از متقاضیان عمره سال گذشته پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کردند ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشدند که وجوه این افراد به صورت سیستمی عودت داده شد اما اولویت آنان در این مرحله پایدار شده است.

دستگردی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و به‌روز رسانی اطلاعات، تشکیل گروه‌ در صورت همراهی خانواده و بستگان برای انتخاب کاروان اقدام کرده یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره در صورت فراموشی اولویت تشرف می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله نخست تعداد کاروان‌های اعزامی استان هشت مورد برآورد شده است اما در تلاش هستیم ۲ کاروان فوق العاده با تعداد ۱۸۴ نفر نیز به استان اختصاص یابد.

وی گفت: کاروان‌های مرحله نخست متقاضیان عمره مفرده از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام می‌شوند اما از ابتدای آبان و مرحله دوم اعزام‌ها، زائران استان از فرودگاه شهید کاوه بیرجند اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha