۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85589341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده خبرگان رهبری: موجبات تضعیف نیروهای مسلح را فراهم نکنیم

یزد- ایرنا- نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم حمایت از نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: مسئولان موجبات تضعیف نیروهای مسلح را فراهم نکنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر این نماینده، آیت الله " ابوالقاسم وافی " در نامه‌ای به سردار " عباسعلی بهدانی فرد " فرمانده انتظامی استان، تلاش نیروهای مسلح در انهدام یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر را ستودنی توصیف کرد.

در این پیام آمده است: همانگونه که مستحضرید در قانون اساسی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زیرمجموعه رهبر عظیم الشان دام ظله العالی هستند و این انتساب به فرماندهی معظم کل قوا یکی از افتخارات آنان به شمار می‌آید.

مولای متقیان امیرمومنان (ع) در نامه معروف و تاریخی خود به مالک اشتر رضوان الله علیه، نیروهای مسلح را پناهگاه استوار رعیت، وقار و زینت فرمانروایان، منشأ عزت دین و نظام، پاسدار امنیت کشور، عامل اساسی در تقویت حکومت و ایجاد قدرت و آسایش برای جامعه معرفی فرموده اند که مایه مباهات و سرافرازی آنان می‌باشد.

اینجانب وظیفه دینی و اخلاقی خود می‌دانم به عنوان نماینده و خدمتگزار مردم شهیدپرور استان در مجلس خبرگان رهبری از تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و همکارانتان در انجام وظایف مهم و سنگینی که به عهده دارید تشکر نمایم.

عملیات کم نظیر فرماندهی انتظامی در متلاشی ساختن یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر در کویر که روز جمعه نهم شهریورماه ۱۴۰۳ با تدبیر و مدیریت ویژه بدون هیچ پیامد نامطلوب صورت گرفت را باید اقدامی بزرگ و نقطه عطفی در فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان دانست.

مطمئن باشید شجاعت و فداکاری برادران عزیز فرماندهی انتظامی با حضور به موقع در همه صحنه‌ها و برخورد با اشرار، اراذل، اوباش و دشمنان موجب خشنودی قلب مبارک حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان ارواحنا فداه و نایب عزیزش، فرمانده کل قوا رهبر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله العالی خواهد بود و توطئه بدخواهان را نقش بر آب خواهد ساخت. امید آن که پروردگار به شما پاداش خیر در دنیا و آخرت عنایت فرماید.

سابقه روشن فرماندهی انتظامی در تاریخ پس از انقلاب چه در دفاع مقدس و چه در پاسداری از مرزهای کشور در سخت‌ترین شرایط و چه در کشف شبکه‌های فساد اقتصادی و اخلاقی و چه در حفظ امنیت جامعه با تقدیم هزاران شهید می‌طلبد که مسئولان رده بالای کشور اجازه ندهند با شایعات بی اساس در فضای حقیقی و مجازی و بزرگ جلوه دادن برخی از حوادث که به طور طبیعی در همه نهادها ممکن است اتفاق بیفتد موجبات تضعیف و تخریب نیروهای مسلح اعم از انتظامی، نظامی، سپاه و بسیج را فراهم آورده و آن عزیزان را دشمن شاد نکنند.

برادران ارجمند بدانید خداوند با شماست و یاری خود را شامل حالتان خواهد کرد. موفق و موید باشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha