صالحی: از مدال برنز در اولین تجربه پارالمپیک خوشحالم/ مدالم را به شهید جمهور تقدیم می‌کنم

پاریس- ایرنا- نماینده ایران در پرتاب نیزه کلاس F54 بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: خیلی خوشحالم‌ از اینکه در اولین تجربه‌ام در پارالمپیک توانستم مدال برنز را کسب کنم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، الهام صالحی بعد از کسب مدال برنز پرتاب نیزه کلاس F54 بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: خیلی خوشحالم‌ از اینکه در اولین تجربه‌ام در پارالمپیک توانستم مدال برنز را کسب کنم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. می‌توانستم بهتر از این هم باشم، اما همین که دست پر برمی‌گردم، اتفاق خوبی است.

وی در خصوص رقبایش گفت: دو نفر از رقبای من از ازبکستان و نیجریه خیلی قدرتمند بودند و حریف ازبک‌ توانست رکورد جهان‌ را بشکند. البته از نظر من و بقیه بچه‌های تیم ایران که در استادیوم‌ بودند، کلاس بندی نفرات اول‌ و دوم درست نبود، به ویژه پرتابگر ازبکستانی که حضورش در کلاس من خیلی عجیب بود.

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان گفت: می‌خواهم مدالم‌ را به شهید جمهور آیت الله رئیسی تقدیم کنم. وقتی می‌خواستیم اعزام شویم یک پلاک به ما دادند یک طرفش اسم خودم بود و یک‌طرفش اسم آیت الله رئیسی بود و از همان جا نیت کردم که اگر مدال بگیرم، آن‌ را به شهید جمهور تقدیم‌ کنم.

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به‌ طور رسمی از چهارشنبه، هفتم شهریور آغاز شد و کاروان کشورمان کاروان ورزش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم بینایان با ۶۶ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha