۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85589375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام دانشگاهی کاشان: ایرنا جزو معتبرترین رسانه‌های کشور است

کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان رسانه مرجع از معتمدترین و معتبرترین رسانه‌های فعال در سطح کشور است.

به گزارش ایرنا، محمد توکلی‌پور روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان افزود: ایرنا موثق‌ترین اخبار را منتشر می‌کند و تاکنون همکاری خوبی بین دانشگاه پیام نور کاشان و ایرنای دفتر این شهرستان وجود داشته و نتیجه این تعاملات نیز در سطح منطقه تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: اگر خدمات مسوولان بدرستی از طریق رسانه‌ها تبیین نشود هم در قضاوت مردم در باره عملکرد مسوولان نظام تاثیرگذار بوده و هم خدمات انجام شده، انعکاس بین‌المللی پیدا نمی‌کند و توانمندی‌های کشور مهجور می‌ماند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان بیان کرد: امروز عصر رسانه است و رسانه‌ها عاملیت انتشار فعالیت‌ها و بسترسازی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه را بر عهده دارند.

توکلی در بخش دیگر سخنانش اعلام کرد: نخستین بار، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوطه از روز یکشنبه ۱۱ شهریور۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است.

توکلی اظهار کرد: پذیرش در این مرحله بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) است که داوطلبان پس از مطالعه دفترچه، امکان انتخاب رشته محل با اولویت خود را دارند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان خاطرنشان کرد: سال قبل ۹۵۰ دانشجو در رشته‌های مختلف این دانشگاه تحصیل کردند و امسال رشد ۱۰ درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به سال قبل را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه پیام‌ نور از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی کشور است که علاوه بر گسترش عدالت آموزشی زمینه ادامه تحصیل همه اقشار جامعه را فراهم ساخته است.

وی اظهار کرد: مردم در صورت نیاز می‌توانند با شماره ۵۵۴۳۵۰۶۴ اداره ثبت نام دانشگاه پیام نور یا شماره ۰۹۳۷۷۸۵۳۶۹۱ در ایتا با ما تماس بگیرند.

مقام دانشگاهی کاشان: ایرنا جزو معتبرترین رسانه‌های کشور است

آمادگی ایرنای کاشان برای تعامل هرچه بیشتر با دانشگاه‌ها

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) کاشان نیز در این دیدار بر لزوم تعامل بین رسانه‌ها و دانشگاه تاکید کرد و گفت: ایرنا در مسیر تحقق سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه از اهداف اصلی آن است و این رسانه آمادگی دارد دستاوردهای دانشگاه‌های منطقه شمال استان اصفهان را بخوبی معرفی کند.

امیرشاهین نایبی فر افزود: تولید اخبار پرمحتوا، ایجاد امید و نشاط در جامعه، معرفی ظرفیت‌ها و ارائه راهکارهای اصولی برای رفع مشکلات مردم از دیگر اهداف و رویکردهای اصلی این رسانه است.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر در ۲۷ رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کاشان مشغول تحصیل هستند که ۹۰ درصد از آنها دانشجویان بومی محسوب می‌شوند.

این دانشگاه در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و تاکنون پنج هزار نفر از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

شهرستان کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha